30.05.2011

Kırmızı saten etek;

Bazen hevesle başlayıp sonra sıkılıp dolabınızın bir ucuna sakladığınız şeyler olur ya.. Bu etekte aynı duyguları yaşadım..
Çok keyifle başladım ama saten olduğu için biraz inatlaştık sonra küsüp dolaba kaldırdım.. Bugün elime geçince ufak tefek üzerinde oynamalarla bitirdim sayılır.. Etek uçları makineye geçince "ohh tamamdır bitti" diyebileceğim..


Saten kumaş gerçekten kıyafetlerde çok iddialı ve şık duruyor ama dikmesi çok zor. Artık şifon ve saten kıyafetler alırken ne şartlarda dikildiğini anlayarak alışveriş yapacağım. 
Tam bir bilinçli tüketici yaptı beni bu etek!:)



Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

asortik: dedi ki...

saten ama, çok güzelmiş kumaş. çizgili oluşu harika. iyi toparlamışsınız işi:))) güle güle kullanın.
sevgiler

sewda dedi ki...

saten ve şifon dikimi konusunda sana katılıyorum canım zaman zaman insanı zorluyor.buarada diktiklerin harika herzamanki gibi güle güle giy...(birkaç dikiş için söyledim bunu herzaman yorum yapma imkanı bulamıyorum çünkü:)))

want more fashion dedi ki...

bu etegi cook sevdim !!

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

asortik: çok teşekkürler..

sewda; çok sağol tatlım sanada allah sabır versin şimdiden kolay gelsin diğer çalışmalarında:)

want more fashion ; :)) bendee:)

 
©desing by Cansu ASLAN