15.05.2011

Pazar köşesi {Fashionisable}

Benim dünyalar güzeli arkadaşıma merhaba demek ister rmisiniz? :)
Bugünkü Pazar köşemin konuğu benim ortaokuldan beri arkadaşım olan sevgili Duygu..
Aslında kendisi aramıza yeni katıldı sayılır.. Burdan bloguna ulaşabilirsiniz..
Şimdi ben konuşmayı bitirip sizleri fotolarla başbaşa bırakıyoruuummm :)








Hatırlatma: kendi kombinlerinizi bana mail olarak yollayabilir ve blogumda pazar köşeme katılabilirsiniz..
Mymakeupstory@gmail.com


Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

fashionisable dedi ki...

cansucum çok teşekkür ederim güzel sözlerin için çok kısa süre oldu bu işle ilgilenmeye başlayalı ama en başından beri her konuda yardımcı oldun ve desteğini hiç esirgemedin herşey için tekrar teşekkür ederim :)

want more fashion dedi ki...

arkadasin cok güzelmis !! bloguna bi göz atayim bakalim =)

PANDORANIN KUTUSU dedi ki...

KOMBİNLER SÜPER TATLIM sevgiler
aranıza yeni katıldım yoruma bile yansıyo acemilik:))))

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

fashionisable rica ederim hayatım kocaman öpüyorum seni:)

want more fashion ;dünyalar güzeli:) çok teşekkürler tatlım..

PANDORANIN KUTUSU ; hiiiç acemi değilsiniz bence yorum yazabiliyorsanız kendinize haksızlık etmeyin. hoşgeldiniz:)

 
©desing by Cansu ASLAN