22.05.2011

Pazar köşesi


En çok Filli hasır çantaya bayıldım! :)

Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

~kırmızı♥taban~ dedi ki...

ya varya resmen kıyafetler tam benlik bayıla bayıla baktım özellikle su fiyonklu bandı kafama öle takmak hayatta gelmezdi acıkcası nekadar güzel ve farklı durmus öle

Uçan Balonlu Kız dedi ki...

japon kızı çok beğendim ben de :) bi de en son görseldeki kızı.

rebeltakipte dedi ki...

pembe kalpli mini elbiseyi ve sodaki jean gömleği sevdim

SvGLove dedi ki...

Ilham alinmayacak gibi degiller ki!
Sacta kocaman fiyonklar, her daim kalp deseni,hasir, kocaman kolyeler, bileklikler! Daha ne olsun;) Bir bir uygulanmali;)

JOSéPHİNE STİLL dedi ki...

HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL AMA TAKILAR BEN BURDAYIM DİYO .... SEÇİL

Didem dedi ki...

hey fil çantaaa
http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

 
©desing by Cansu ASLAN