8.05.2011

Pazar Köşesiiiii {Tüm annelerimizin Anneler Gününü Kutlarım}




Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

want more fashion dedi ki...

biliyo musun ben saclarimi kizila boyatmak istiyorum bu iki hafta sora..
5. resimde ki kizin saclari gibi olsun istiyorum.. sence nasil bi fikir =)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

tam kızıl değil sanki bakır gibi? valla gayet hoş durur bence:)

fashionisable dedi ki...

cansucum valla her hafta takipediyorum da genelde yabancı bloggerların kombinasyonlarını öneriyorlar sana bir sonraki pazar için kendikilerimden birini mi yollasam diye düşünmedim değil :D

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

duygucum yolla cnım hatta sadece sana özel yazı yazarım:)

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

mayo wo nun stilini ben de cok beğeniyorum,lookbooktan takip ediyorum, çok şirin dimi?

 
©desing by Cansu ASLAN