13.06.2011

Diy

Biraz kumaş.. Biraz boncuk ta ta taaammm:)

işte sonuç; 



Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

Ayse dedi ki...

cok güzel senin blogun, bayildim vllah :)

sevde dedi ki...

hımmm bunu çok sevdim çokta basit ben bu kolyelerden yaparım bigüzelde boynuma takarım:))

Gizzy dedi ki...

süüper hem yapımı çok basit hem de sonuç harika:)

modadanhaberinolsun dedi ki...

Hemencecik yapıcam. Ben fuşya renk kumaş üzerine siyah boncuklarla yapmayı düşünüyorum. Çoook şekermiş bu yaaaa :)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Güzelmiş canım çok beğendim..

Modafobik dedi ki...

Haha müthiş uyum, yeah!
Cansıın Modafobik 1. yılını kutluyor, keyifli bir yarışma başladı katılmak istersen falan desteklerini bekliyorum :) Keyifle kal!

Uçan Balonlu Kız dedi ki...

çok basit yapımı ama sonuç gayet şık ben de yapıcaklarım arasına aldım :)

Didem dedi ki...

şahane bi tutorial
http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

 
©desing by Cansu ASLAN