22.06.2011

Hazırlıklar........

Yeni koleksiyonum için hazırlıklar yorucu şekilde sürsede güzel gelişmeler oldukça çok mutlu oluyorum.

Mankenlerimi seçtim: 

Çok tersliklerle karşılaşsamda şimdilik adaylarım belli oldu gibi.
Sadece 1 kişi eksiğimiz var:(  Onuda bulursak tamamdır bu iş:)
{Mankenim olmak isterseniz mailinizi bekliyoruum}

Tasarımlarımı belirledim:

1 haftadır çizip çizip sonra beğenmeyip baştan başlamaktan yorulmuştum kiii sonunda 5 parçamın çizimlerini bitirdim:) Finallerimin olması bile yıldıramadı beni:)

Aksesuarlarımı seçtim:

Sevgili Butik victorian defilemde yer alması için güzel saç aksesuarlarından gönderecek bana:)

Ayakkabılarımı seçtim:

Geleliiim bugünün en taze ve beni çok mutlu eden haberineeeee;
Canım arkadaşım sevgili Gizzy bizler için ayakkabı tasarlamayı kabul ettiii! O güzel el emeklerine kavuşacağım için o kadar mutluyum kiii:) 


Herşeyin güzel geçmesi için dualarınızı esirgemeyin olur mu?
Kucak dolusu sevgileerrr
 

Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

sewda dedi ki...

sana ne desem bilemiyorum MAŞALLAHHH seni gönülden tebrik ediyorum hem okulunu hem de sevidiğin işleri birarada yürütebiliyorsun çoğu insan bunun birini bile beceremezken:))nekadar güzel birşey bu.eminim altından kalkacaksın.ben merakla koleksiyonun bekliyorum.sınavlarında da başarılar.

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çok çok çok teşekkür ediyorum <3

sevde dedi ki...

severek yapılan işler ne kadar yorucu olsada keyif mutluluk verir insana... sonuç gönlünden geçtiği gibi en iyisi olsun. canım çalışmalarında kolaylıklar diliyorum

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

teşekkür ederim ammmiiiinnn! sağolun

sallamacay dedi ki...

canım eminim ortaya güzel şeyler çıkartacaksındır, merakla bekliyoruz

Did Dans La Mode dedi ki...

Yaa ben İstanbul'da olsam senin mankenin olmak isterdim canım o bir kişilik açığı kapatırdım hemen :) Görünce çoook sevindim harika bir iş çıkartacağına eminim merakla bekliyorum ve çooook başarılar diliyorum. Bu arada Gizzy de katılmış ekibe ve süpper olmuş :) Bol bol fotoğraf isteriz haberin olsun :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

sallamacay ; çok teşekkür ederiim:)

Did Dans La Mode; canım aklımdasın o zman:) çok teşekkür ediyorum keşke gizzyde gelebilseydi:(

Zeynep dedi ki...

eminim herşey güzel olacak!!
iyi şanslar!! <3

 
©desing by Cansu ASLAN