16.06.2011

İncinin Asaleti


 Ben genellikle takı ve aksesuarlarda gümüş ve beyazı tercih ediyorum. Açık buğday tenli olduğum için çok fazla siyah yada renkli aksesuarları kendime yakıştıramıyorum.
Elim hep ağır ve taşlı olanlara gidiyor. Yaşlandım mı ne:)
Bu resimdeki modele bayıldım..
Şimdiye kadar hiç görmemiş ve rastlamamış olmam kötü:(
Eğer benzerini görürseniz bana bi haber etseniz yeterli ışık hızıyla alırım:)
Bu aralar inanılmaz yoğunum sizleri çok aksatıyorum biliyorum en kısa zamanda güzel habelerle buluşmak dileğiyleeeee!


Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

Life By BambinosS dedi ki...

Gerçekten çok hoş :) Haber alırsan nerde satıldığına dair bana da haber verirsen çok mutlu olurum canım :)

Serapimo dedi ki...

merhabalar.. bende bu tarz urunlerden var..:) Amerikadan satisini yapiyorum.. ama temmuzda tr ye gelecegim ve Ankara'dan da kargolama sansim olacak.. bakmak istersen birkac fotograf gonderebilirim..sevgiler..

http://butikss.blogspot.com/

butik s & s & p dedi ki...

merhabalar.. bakmak istersen 2 tane ekledim.. bugunde cok hos, inci ve dantel detayli bir kolye ekleyecegim.. sevgiler..

http://butikss.blogspot.com/2011/06/charlotte-russe-bileklik.html

 
©desing by Cansu ASLAN