1.06.2011

İyiki Doğduuuuuuuuuuuummmmmm ! :))


Eveeeet 22 oldum artıııkk :)



Öpüldünüzzzz 

27 yorum:

CREATIVE MIND dedi ki...

Happy Happy Birthday Sweety hearty girl..
May you have lots n lots of more..have a pleasureful year ahead..Lots of Love from Pakistan
@ Khadija

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

iyi ki dogdun cnm..nice guzel senelere ,hersey gonlunce olsun !
benimde yarin dogum gunum :)

balgözlükız dedi ki...

iyiki dogdun hayatımmmm,hep mutlu ol inşallah :)

Delibu! dedi ki...

İyi ki doğduuun o zaman!
Mutlu yıllar Cansu'cum :)

asortik: dedi ki...

yeni yaşınız kutlu ve de mutlu olsun...
sevgiler

fashion house by zeto dedi ki...

Canım benimmmmmmmmm doğum günün kutlu olsun hayatım yeni yaşın sana bütün güzellikleri ve dileklerini getirsin tatlım.İyi ki seni tanıdım çok ama çooooooook öpüyorum:)

SWL dedi ki...

ooooo doğum günün kutlu olsun canım... daha nice güzel 22'lere ;)

xcelis dedi ki...

İyi ki doğdun yeni yaşın kutlu mutlu olsun.Sağlık,Huzur getirsin sana sevdiklerinle beraber Öpooom nice yıllara

reyhane dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun canım..22 ne güzel bir yaş yahu!Ve daha nice güzel yaşlar dilerim..

Chilekli Pasta dedi ki...

Nice senelere..

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun;)

cecilia dedi ki...

iyiki doğdunn cansucumm, 22mi? daha bebeksin bebek :) nice mutlu yaşlara tatlımm, herşey gönlünce olsun :*

Yeşim dedi ki...

Canım doğum günün kutlu olsun sevdiklerinle birlikte mutlu ve sağlıklı nice senelere :)

ev kuşu dedi ki...

dogum günün kutlu olsun canım:) yeni yaşın sana istediğin tüm güzellikleri versin:)

SvGLove dedi ki...

Dogum gunun kutlu mutlu olsun Cansu'cuum;))
Hep guzellikler getirsin sana!

seda dedi ki...

oooo mutlu sağlıklı paralı başarılı bir ömür geçirmen dileğiyle cansucuuummmm:) :*

zayiflamamlazım dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun canım, 22. yaşın inşallah sana güzellikler getirir. sevgiler.

fashiONözge dedi ki...

canııımm nice yıllaraaaa :))22 mi ayyy ne güseel beni hiç sorma geç:)))mutlu yıllaaaarrr:)

j.d. dedi ki...

Mutlu mutlu mutlu yıllara canım!!!Herşey gönlünce olsun hep :))

http://bubenimpartim.blogspot.com/

adasehir dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Cansu... :)

sallamacay dedi ki...

iyi ki doğdun canımmm:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

CREATIVE MIND ; Amin sweety thanks a lot for ur comment xo:)


♥ Ç!lekl! ♥ ; teşekkür ederim aaaa ne güzeel ikizleriz ikimizdee:)


balgözlükız; amin canım hep birlikte mutlu oluruz inşallaah:)

Delibu! ; teşekkür ederiiiimmm:)

asortik: çok teşekkürleeer:)

fashion house by zeto; bende iyiki seni tanıdım tatlım çok çok teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun inşallah kocaman öpüyorum seni:)

SWL ; Amiiin canım inşallaaahh ama bida 22 olmicam gelip gidio valla hızla:((

xcelis; çok teşekkür ederiim:)

reyhane ; canımmmmm çok teşekkürler :)

Chilekli Pasta ; teşekkürleeer:)

YETENEK-SİZİN ; sağol canım:)

cecilia ; hep bebek kalsaaam hiç büyümesem keşkeee:( çok sağol tatlımmmm muucuuuk:*

Yeşim ; Amin canım çok çok teşekkürler:)

ev kuşu ; Amiin çok daha güzellikler sizin olsun inşallah!

SvGLove ; sanada getirsin canım benimmmm! teşekkür ederim:)

seda ; Amiiin çok teşekkürler

zayiflamamlazım ; Amiiin çok sağolun:)

fashiONözge ; hehe:) canım okadar güzel ve zarifsinki 70 yaşında bile olsan şarap gibi değerli ve duru görülürsün kesinlikle. yaşn hiçbi önemi yok sen bir gülüşünle çok çok güzelsin..

j.d. ; Amiin çok teşekkür ederiiimmm:)

adasehir ; teşekkürlerrrr:)

sallamacay ; sağol tatlımmmm:)

zeynep's butterfly dedi ki...

nice mutlu güzel yaşlara canım. en güzel yaşlardasın çok özendim sana :)

...ebru... dedi ki...

canım doğum günün kutlu mutlu olsun . nice sağlıklı güzel yıllar:))

Keddy dedi ki...

nice senelere

fashionisable dedi ki...

bebeğim doğum günün kutlu olsun nice nice senelere sınavlardan dolayı biraz geç oldu ama seviyorum seni :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

zeynep's butterfly ; bide bukadar çabu geçmese:)

...ebru... ; sağoltatlım benim çok teşekkür ederim:)

Keddy ; çok teşekkür ederiiiiimmm :)

fashionisable; canım benim hiiç önemli değil bende seni kocaaaamaaan seviyo ve öpüyorum! sınavlarında başarılaar:)

 
©desing by Cansu ASLAN