3.06.2011

kısa kısa haberler;

 Evet biliyorum hergün yazı yayınlayan ben artık haftada 2'ye düşürdüm yazılarımı ama bunun için geçerli sebeplerim var inanın.. 
  • Okulum derslerim biraz fazla ağırlaştı. Aslında bu tempoya alışkınım ama insan mezun olmaya yakınlaştıkça daha çok rahatlık bekliyor bunu malesef göremeyince de stres ve bıkkınlık devreye giriyor :( Şuan sınavlar dersler finallerle nasıl başa çıkacağımı düşünüyorum. Dualarınızı esirgemeyin olur mu?

  • Çarşamba günü içten yorumlarınızla doğum günümü kutladım hatırlarsanız. Haftaiçine ve final dönemine denk geldiği için arkadaşlarımla kutlayamamıştım. Birde babaannem rahatsızlandığı için pekte keyfim yoktu akşamında.. Bende telafi edip kendimi mutlu etmek için doğum günü partisi yapmaya karar verdim. Süppper olucak:) 2 hafta öncesinden tüüm planlar hazırlandı. Umarım bi aksaklık olmaz..

  • Malesef  kendi partim yüzümden "Bebek Şenliğini" kaçıracağım.. :( Gidenler olacaksa mutlaka benim yerimede eğlensin:)

  • Diktiklerimi artık bir adım daha öteye götürmeye karar verdim. Sizlerle sadece evden değil farklı butiklerden de ulaşmak istiyorum. Aslında aklımda 1 2 adres var ama daha resmi olarak kayda dökülmedi.. Bu konuda yardımlarınız yada bilgileriniz olursa lütfen bana mail atarmısınız? (mymakeupstory@gmail.com)

  •  Facebook sayfamda sizlerle daha çok şey paylaşma imkanım oluyor. Beklerim mutlaka işte adresim.


 Şimdilik benden haberler bukadar. Umarım yakında çok güzel haberlerle sizlerle olurum
 
Öpüldünüzzzz 

1 yorum:

Gizzy dedi ki...

canımm ne güzel haberlerrr özellikle diktiklerini butüklerle anlaşıp satma fikrine bayıldımm yolun açık olsun!!!:)

 
©desing by Cansu ASLAN