28.06.2011

Ünlülerin şort stilleri



Havaların ısınmasıyla pantolonlarımızdan şortlarımıza geçmeye başladık. 
Özellikle mini şortları çok seviyorum. Bacak boyunu herzaman daha uzun gösteriyor.
Tabiki şort denildiğinde akla ilk jeanler geliyor. Ben biraz daha çiçekli ve bej tonlarını tercih ediyorum şortlarda. 
 Benim ünlülerden kombinini beğendiğim 90210 dizisinin yıldızı Shenae Grimes oldu..
Biraz daha sportif görünüm isteyenler için Miley'in jean şort,tshirt ve converse 3'lüsü süper..
Tabiiii aksesuarlarınızı unutmayın :)


Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

irem dedi ki...

senin bu postundan sonra elime geçen tüm eski pantolonları kesip biçip şort yapmaya koyulacağım ;)

want more fashion dedi ki...

ben beyoncenin giydigini begendim.. bende genellikle o tür sortlardan giyerim !

duju dedi ki...

son yıllardır benimde vazgeçilmezim oldu şortlar... yaz kış fark etmiyor artık... hem spor ayakkabı veya topuklu ile çok şık bir kombin yaratabiliyorsun... uzun bir dönemde vazgeçilmezim olacak gibi görünüyor :)

öptüm
duju

*STYLEBOOM* dedi ki...

sortlaaar! ben d ecok seviyoruum keske bizim bazi sehirlerimiz de su sort olayina alisabilse, rahat rahat giyebilsek ne guzel olur:))

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

irem ; zincirlerle süslemeyi unutma tatlım çok moda bu sene:)

want more fashion ; evet aslında çok hoş

duju ; katılıyorum:)

boomcuum; ahh tatlım bi aşamadık şu apaçi huyumuzu! çok haklısın valla..

 
©desing by Cansu ASLAN