9.06.2011

Yardım???

Merhaba arkadaşlar.. 
Sizlerden bir konuda yardım istiyorum. 
Okuldan çok sevdiğim bir hocamın "Abiye kıyafete" ihtiyacı var. (istanbul)
Yaz-Düğün-Mezuniyet partilerinin içine girdiğimiz bu aylar içerisinde sizlerden nerelere bakmamız konusunda yardım bekliyorum..
Mesela özellikle tercih etmelisiniz dediğiniz bir yer var mıdır?
Tercihen Avrupa yakasında olursa sevinirim.
Fiyat ortalaması 1-1.500TL'nin üzerine çıkmazsa iyi olur:)
Şimdiden çok teşekkür ederim..



Öpüldünüzzzz 

9 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

valla diz hizasında isterse benım bloğumda çok güzel bitane pembe var hemde çok uygun :)

C-belll dedi ki...

canım teşvikiyede harika abiye butikler var. tam nişantaşı karakolunun karşısındaki sokağa girince aşağı doğru sağlı sollu bir sürü ünlü ünsüz tasarımcının butiği var.buıralardan alınırsa kimseyle pişti olma gibi bir riski de olmas:)

noraashira dedi ki...

Buradan alıp dünya para vermesin, asos.com'dan alsın, süper elbiseler inanılmaz fiyatlara, ben abiye bir elbiseyi 15 euroya aldım, shipping falanda ödemedim :)

cocolulu dedi ki...

Selam, Nişantaşı, Bakırköy ve Fatih'e bakabilirsiniz. Bakırköy ve Fatih'te fiyatlar Nişantaşı'na nazaran daha uygun.
Kolay gelsin :)

http://thisismynotebook.blogspot.com/

FASHION DESIGNER dedi ki...

Canım benım de 4 tane abıyem kaldı eger ıstesen mail atabılırm fiyatlarla bırlıkte .Ama istanbulda tek bıldıgm A46

TatLıGacı dedi ki...

kesinlikle bakırköy ve fatih diyorum bende.. o verdiğiniz rakama kesinlikle çıkmaz buralardan bakarsanız..gayet makuldur fiyatlar..
nişantaşı fiyatıyla bakırköy ve fatihten 2 adet elbise alınır;)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çook teşekkür ederim cevaplarınız içiin <3

caseyas dedi ki...

Bu aralar Forever New mağazasının hastasıyım.Bakmanızı tavsiye edrim.Hem şık hem hesaplı.

perfemma dedi ki...

tatlım izmirde olsaydı alsancakta 250 ile 500 tl arası muhteşem abiyeler bulurdu butiklerden

 
©desing by Cansu ASLAN