4.07.2011

Butik hazırlıklarııııı

Herkese günaydııııııın:)
Artık yazlığa yerleşmiş bulunuyorum yani bundan sonra "tatil başlasııııın!" modundayım:)
Sizlere müjdeli bir haber vermek istiyorum..
Bundan böyle ürünlerimi çok tatlı çok özel bir butikten alabilecekseniz..
şimdilik gizli tutuyorum önümüzdeki hafta bool resimli bir yazı oluşturacağım:)
ozamana kadar sabretmenizi isteyeceğim sizden:)
Kimbilir belki uğurlu gelir ve birçok butikle anlaşma sağlayabiliriz:)
ilk parçam bu şeker pembesi tulum olacak


nasıl beğendiniz miii?



Öpüldünüzzzz 

7 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

aay çok şeker, ama bence o fiyonk yerine başka bişey dene:) çok şeker çokk:)

pembe kanatlar dedi ki...

tebrik ederim darısı benim çantaların başına:))) ayrıca tulumda çok şeker olmuş elinize sağlık :)))

//SECHHILL\\ dedi ki...

tatlım hayırlı olsun inş. devamı da gelir çok şekermiş tulum =) iyi tatiller

suhuba dedi ki...

Hayırlı olsun. Yazlık yeni başlangıçlar hepsi birlikte iyi gelmiştir.

Benden Bişeyler dedi ki...

tam yazlııık ayy çok şekeeer:)cns desing etiketli ürünleri butik askılarında görmek çok güzel olacak hayırlı olsun canım:)

want more fashion dedi ki...

ne kadar tatli bu tulummmm.. ellerine saglik !

Loves From Fashion dedi ki...

Tulumun çok güzeel:) Ben de EvosAngelsta editörüm ve tanışmıyoruz hii çok ayıp :)

Bloguma beklerim
www.lovesfromfashion.blogspot.com

 
©desing by Cansu ASLAN