27.07.2011

Eba Design butik!


Eveeet bugün beni facebooktan takip eden izleyicilerim bilir.
Bugün itibariyle tasarımlarım artık Eba design butikte. :)


Sevgili Esracığımla, Sevgili Nimocumla veee Muhteşem yetenek Ebru kart'la çok çok güzel bi gün geçirdik.
Eğlendik, güldük, deli gibi terledik ve çook yorulduk..
ben moda çekiminin sonuna yetişebildim sadece oysaki 3 gündür devam ediyordu.
yakında muhteşem fotoğraflarla sizlerle olacağız..


Eba design butik Adres: 
Fransız(cezayir) sokağının alt kapısından çıktığınızda hemen 20metre sağda..


Esra bana raflarda yer açarken; :)


Vee Cns'design by CANSU ASLAN etiketli ürünler askıda yerini aldııı:)



Dün sizlere yeni tasarım elbisemden bahsedeceğim demiştim.. işte sizlere minik bir kare;





Çoook yakında süper fotoğraflarla karşınızda olacağııızz:)

Elbisemi nasıl buldunuz?



Öpüldünüzzzz 

10 yorum:

seda dedi ki...

emeklerine sağlıkkk meraklaaa ve ucuz fiyatlarla bekliyoruzzz tatlımmmm :) hayırlı satışlar diliyorumm

tubitos dedi ki...

harika !=) eline sağlık

sallamacay dedi ki...

inşallah işi ilerletir izmire de açarsınız bi tane:) hayırlı olsunnnnn bu arada

Boncukspor dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pride dedi ki...

Heyyyyy kardeş oldu bizim tasarımlar:) Aynı mağazadalar yanyana uyuyorlar geceleri:)Başarılar dilerim tatlım:)Hepsi harika gözüküyor:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

seda ; teşekür ederim

tubitos; çok teşekkürleeer:)

sallamacay ; canım beniiimmm amin inşallaah!

Boncukspor ; ahaha güldürdünüz beniii:))

pride ; canııımmm senin tütülerine aşık oldum resmen! bayıldım öldüm bittiiim! muhteşemleer:) teşekkürler canım çok beğendim bende tasarımlarını.

rebeltakipte dedi ki...

elbise çok hoş görünüyor :)

rebeltakipte dedi ki...

elbise çok hoş görünüyor :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çok sağol tatlımm :)

asortik dedi ki...

ticarete atıldın demek ki:))
hayırlı uğurlu olsun, bol kazançla diliyorum.
sevgiler...

 
©desing by Cansu ASLAN