1.07.2011

Göksu Karaca;

Şu aralar defile hazırlıkları yüzünden çok yoğun günler geçiriyorum. Sizleri yokladım biliyorum ama facebooktan telafi etmeye çalışıyorum:)
Dün gece prova toplantımız vardı. Tüm mankenlerimle hazır ve nazırdık:)
Beni kırmadan hepsi eşlik etmeye gelmişlerdi <3
Defile konusunda alınan son kararlar şöyleydi;  herkesin kendine ait cansız mankenleri olacak ve roll-up eşliğinde mini köşeler hazırlayacağız.. Böylesi belki de daha sağlıklı oldu..
başarabilecek miyiz? sorusunun yükü birazda olsa azaldı..
Neyse gelelim asıl konumuza..
Uzuuuuuun zamandır ertelediğim ve sizlere merakla göstermek istediğim birini tanıtacağım bugün..

Kendisini ilk Hesi sayesinde tanımıştım..
Çok yoğun dönemlerinden birinde mailleşmiştik ve beni kırmamıştı. 
Fakat benim yoğunluğumdan dolayı sürekli ertelendi.. sizlere bahsedemedim.
Bugün hazır vakit bulmuşken sizlere bu güzel ve tatlı blog sahibesinin çizimlerine biraz yer vermek istiyorum..

 İşte zetoooo;

Aynısı olmuş değil miii? :)



 
veeeeee final olaraaak beeeen:)

Göksucum bu gecikme için kusuruma bakma olur mu? 
Çok teşekkür ederim tatlımm :*


Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

habinos dedi ki...

çok çok eğlenceli güzel çizimler.
defilede başarılar tatlım =)

http://habinos.blogspot.com/

gksk dedi ki...

ne demek^^ güle güle kullan illüstrasyonunnu^^

gülümse dedi ki...

sayfanız harika zaten göksu*yada bayılıyorum süperrrrrrr:))

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çook teşekkür ederiim ::)

 
©desing by Cansu ASLAN