7.07.2011

Hediye veriyoruuum!

Herkese Merhabaaaa:)
Bugün tasarlayıp diktiğim yeni eteğimi içinizden 1 kişiye hediye etmek istiyorum..
Yazın cıvıl cıvıl renklerini üzerinde taşıyan bi kumaş seçtim sizler için:)
Eteğin beli lastikli olduğu için kolaylıkla her bedene uyar..
Kardeşimin üzerinde eteğin duruşunu görebilirsiniz..

Tek yapmanız gereken izleyicim oluuup bu yazıya "İstiyoruuuum" şeklinde yorum bırakmanız:)
Blogunuzda,facebook,twitterda duyurmanız sizlere kalmış zorunlu değilsiniz..

Haydi bakalııım kimler Cns'design etiketli ürünü ister? :)
son katılım: 18 TeMMUZ 2011

Öpüldünüzzzz 

44 yorum:

Closely Fashion dedi ki...

izleyicinim zaten çok hoşuma gitti ben istiyorum bunu yaaaaaaaaa

portakal reçeli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
butterfly dedi ki...

bende bende bende istiyoruuuuuuuummmm çokkk tatlı bi etek olmuş ya şimdiden aklıma birsürü kombin geldi rengarenk:)izleyicindim zaten...
blackbutterfly_87@hotmail.com
büşra

Rendastyle dedi ki...

istiyorumm tabikiii:)

yağmurperisi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sena ŞENSÖZ (senasensoz@gmail.com) dedi ki...

Cansu'cum,

Ellerine sağlık.. Yaz için harika bir etek.. Bende istiyorum :)

Öperim seni,

aysun dedi ki...

bende istiyoruuuummm

minikkelebek dedi ki...

istiyorummmmmmmmmm

süpertramp dedi ki...

İstiyoruuuum

Işık dedi ki...

çoook istiyoruuum...

emel dedi ki...

bende isterim:):)

sihirlimavi dedi ki...

Ne kadar hoş bir etek!
Ellerine sağlık, e tabi ben de istiyorum ;)
Sevgiler...

worldsameworld@hotmail.com

noraashira dedi ki...

want it :)

Zeynep dedi ki...

istiyorummmm

Delibu! dedi ki...

İstiyoruuuum :)

eylül21 dedi ki...

merhaba,izleyicin oldum,ben de isityoruuuu,çok tatlı bi etek buuuuu..ellerine sağlık

Boncukspor dedi ki...

istenmez mi bu güzel etek tabii ki istiyoruuum :) eline sağlık

bogurtlenlirecel dedi ki...

ben de ben de istiyorum (:

Sanart Madamı dedi ki...

İs- ti- yo- rummmm (:

want more fashion dedi ki...

deseni cok begendim =)

deelara dedi ki...

ellerine sağlık gayet basarılı rengarenk tam bir yaz eteği bende istiyorum :)))

nymph dedi ki...

Merhaba,

İzleyicinim: Nymph at the lake


pinarcelebi@gmail.com


Teşekkürler

pembe kanatlar dedi ki...

idtiyorummmmm=))))

asu dedi ki...

of akıl klmdı önceki posta yorum ypmışım kısacası bayıldım istiyorum asudecetinkaya@hotmail.com

kübra dedi ki...

istiyoruuuuummmmm :)

kübra baştuğ izleyicinim sevgilerimle...

mavimorlacivert@hotmail.com

Damla (Sweepstake Lover) dedi ki...

İstiyoruuuum :) İzleyicinim, teşekkürler :)

annabell_lee_dk (at) yahoo.com

Uçan Balonlu Kız dedi ki...

istemek ne kelime can atıyorum :)

seda dedi ki...

ayy Cansu ablaa tabiki de İstiyoruuuumİstiyoruuuumİstiyoruuuumİstiyoruuuumİstiyoruuuum istiyoruuummmmmm! :) lütfen..

isabel dedi ki...

ben de istiyoruumm :)

sedauzunn dedi ki...

yaz için süper bir alternatif.keşke benim olsa yanii istiyoruuuuuuuuuuuuum :)

*!*vanilya's dedi ki...

istiyorummm

#longing# dedi ki...

istiyorummm ;D

mırmır dedi ki...

istiyorum..

modabulmacasi dedi ki...

"İstiyoruuuum" bende istiyorummmmmmmm

missdangerjj dedi ki...

İzleyinicim. Ve bu güzel mi güzel etegi istiyoruuum :)

artı-38 dedi ki...

İsTiYoRuMmMmmm =))

ysmnedbyt dedi ki...

izleyicinizim ve ben de İSTİYORUM

pelin dedi ki...

bende istiyorumm

ece dedi ki...

izleyicinizim ve bu cici eteği istiyorum hemde çok :)
ece kalaycıoğlu

ernur dedi ki...

zaten izleyicindim veee istiiiyooooruuuummmm :)))
ellerine emeğine sağlık çok güzel....

ballibademimm dedi ki...

zaten izleyicinim :)
ve tabi ki de istiyoruuuummm :D

ballibademimm@gmail.com

j.d. dedi ki...

İstiyorum istiyorum istiyorum!!! :)

Lynn mosa dedi ki...

İstiyoruuum =))

**....2'che....** dedi ki...

Çok hoş bene isterim.... :)

 
©desing by Cansu ASLAN