15.07.2011

Omuzda şıklık

Sizlere çok beğendiğim ve çok güzel bir diy projeyi paylaşmak istiyorum. 
Ben çok beğendim ve deneyeceğim.Benden önce denerseniz sonuçları bana bildirin çoook merak ediyorum:)

 ----
Yaz geldi cansu ortalardan kayboldu diye düşünüyor olabilirsiniz. Haklısınız biraz boşladım buraları..
Sınavlarımı bitirdim.. 2'si açıklanmadı 1'ine itiraz ettim umarım olumlu sonuçlanır..
Artık bugün itibariyle 5. sınıf olduuum!
Seneye bu zamanlar kepimi atmış pozlarımla yanınızda olucam Allah izin verirse..
Tüm bunlar devam ederken olumsuz haberlerde var..
Sizlere bahsettiğim defile programımı iptal etmiş bulunmaktayım..
Neden? niye? nasıl? diye soracağınızı biliyorum.. Öyle olması gerekti.. oldu..
Sınavlarım yüzünden kendime ve planlarıma vakit ayıramıyordum. 
Stajımın başlamasına tam 15gün kaldı. yani tam 15gün vaktim var
Bu süre içinde artık ertelediğim planlarımı yapacağım..
Biraz daha buralarda olmayabilirim.. 
özleyin beniii olur mu?

Hediyem devam ediyor.. katılmak için tıklayabilirsiniz..


Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

tubitos dedi ki...

harika bir fikir çok şık duruyor

**....2'che....** dedi ki...

gayet güzel ii fikir gerçekten yapımı kolay görünüyo :)

suhuba dedi ki...

Hakikaten çok şıkmış. Ee bizede beklemek düşüyor. ÖZleyeceğiz tabiii.:)

want more fashion dedi ki...

aslinda bu tür bulüzleri sevmiyorum.. ama bu gercekten cok hos durmus taslarla..

B.Erdgn dedi ki...

Çok beğendim, yapımı da kolay gibi duruyor. Deneyeceğim sanırım (:

www.modaplan.blogspot.com

kozmetikas dedi ki...

Bu beni kalbimden vurdu,çok müthiş birşey ya keşke böyle bir bluz bulsam da denesemmm çok güzelmiş

 
©desing by Cansu ASLAN