26.07.2011

Pembe tulum ve Etiketlerim

Yaklaşık son 1 aydır göçebe hayatındayım. Yaptığım planlar sınavlarım yüzünden hep iptal oldu..
Neyseki 1'i hariç hepsini vermişim:)
Ağustosun 1'inde stajım başlıyor o zamana kadar tüm geride kalan planlarıma yetişmeliyim.
İlk durak taksim EBA DESİGN olcak..
İstanbulun bir ucundan diğer ucuna sürekli yer değiştirirken Sevgili Esraya butiği için hazırladığım parçaları gönderemedim.. :(
Artık bu haftaya kısmetmiş:)
Bu süreçte haızrladığım 2 pötikareli tasarımım var.. ikisinide sizlere tanıtmıştım..
bu birincisi.. Pembe tulumum
Kuzenim sizler için ikisinide çekti yarın diğerini tanıtacağım:)
Bakalım beğenecekmisiniz?


bu aradaaa yeni etiketlerime nihayet kavuştum:)

İşte benim çok çok değerli olan etiketlerim <3



Öpüldünüzzzz 

13 yorum:

BonBon dedi ki...

uyhh pembe tulum çoook şirin etiketlerini nerde yaptırdın canım?

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

sağol tatlım.. babamın bir arkadaşının hediyesi bana.. babam ilgilendiği için hiç bilmiyorum ben sadece tasarımını yaptım okadar

suhuba dedi ki...

Çok şirin olmuş. Ellerine sağlık. Artık etiketlisin :) tulumun kalıbı burdadan mı?

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

hayır canım cansudan:)) ben kendim çıkardım kalıbı.. çook teşekkür ederim

starlet dedi ki...

tulumda etiketler de çok cici hayırlı olsun etiketlerin :)

Aslı dedi ki...

nefis bir tulum olmuş, ellerinize saglık :)

Rococosh dedi ki...

pembe tuluma aşık oldum cansucum ellerine sağlık :D

seda dedi ki...

ablammmm bu tulum benim olabilir miii lütfeeennn! :( yoksa seni yorum manyağı yaparım haberin olsun:) kuzenin güzel taşımış seninde ellerine sağlık maşallah! etiketler çok tatlı yaaa çok özendim şimdi sanaaa :(

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Çok şirin bir tulum, etiketler de hoşuma gitti :)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Gizzy dedi ki...

cnm benimmm tulum çok şekeeerrr pembiş pembişş:) etiketlerin de hayırlı olsuun umarım sana şans getirirler:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

starlet ; çok teşekkür ederiim:)

Aslı ; sağolun beğenmenize çok sevindim:)

Rococosh; tatlım çok teşekkürler:)

seda ; Eba design butikte satışta isterseniz ordan alabilirsiniz.. 34-36 beden..

Bir Alışverişkoliğin İtirafları ; teşekkür ederiiim:)

Gizzy; canımmm amin bebeğim inşallaah sende hoşgeldin özlemiştik çookkk:) öpüyorum kocaman

nises dedi ki...

çok tatlı hepsi yalnız üzülerek bişey sölicem(farketmiş olabilirsin belki) design etikette yanlış yazılmış malesef...
desesing olmuş

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN} dedi ki...

farkında olmam mı canım aldığım gün farketmiştim ama adamcağz hediye ettiği için çok bişe diyemedim. babamın bi arkadaşı yaptı

 
©desing by Cansu ASLAN