27.08.2011

Blogger'lar ve Yüzükleriii! :)

Öncelikle mailleriniz ve içtenliğiniz için çoook teşekkür etmekle başlamak istiyorum.
Aklıma gelen bir oyunu koskocamaaaan bir etkinliğe dönüştürdük sayenizde..
Tabiki bu ilk ve son mu olucak? Asla.
Katkılarınızdan dolayı sonsuz teşekkürler..

Gelelim blogger'larımızın/ benim güzel blogumun takipçilerinin zevk ve tarzına..

Mini etkinliğimize son anda yetişen Emine'nin yüzükleri;


 Sevgili Gaye'nin yüzüklerine bakalım;
İkiside birbirinden farklı minik 2 kelebek..

---
Sevgili Takipçim Melek'in Yüzükleri;



Hepsi birbirinden şık! hepsi çok Güzel..

Bu hemen üstte ki yüzük çok değerli.. çünkü Melek'in 'nişan' yüzüğü..
Sezonun en güzel ayrıntısı 'Baykuş' motiflerini kaçırmamış
Ahh bide ben bulsam şöyle kocaman taşlısını! :)
----
Eveeet şimdi gelelim diğer bi takipçimin Sevgili Tuba'nın tarzınaaa
Tuba'cım 2 tane birbirinden güzel yüzüğe sahip.
Özellikle kalpli olanına bayıldım!
 
---
Benim çok çok eski arkadaşım Duygu ve Arkadaşı Ezgi'nin benim için çektikleri kareler;
1. ve 3.'yü çok sevdim! :)


----
Baykuşun nekadar uğursuzluk getirdiğine inanılsa da benim için herzaman uğurlu olmuştur.
nedense baktıkça kuşkuda bırakan o tarafını çok sevmişimdir baykuşların.
Bu nedenle takıda hep elimin gittiği bi figürdür.
Sevgili Aysun'da benim gibi düşünüyor olacak kii Mavinin en güzel tonuyla bu figürü birleştirmiş.
---
Sevgili İrem'in tarzıysa çok naturel.
Her tarza gidebilecek bir yüzük. Bizler için incilerle romantik bir çekim yapmış. :)
Naturellikten bahsetmişken Fatmacım bu sezonun gözdesi 'Nude' tonlardaki ojeleriyle uyumlu soft yüzükler seçmiş.
Pembenin pastel tonu hakim yüzüğüyle izin verirseniz bir süre daha bakışmak istiyorum :)
Sevgili Hera'nın yüzüğünü en sona bırakmamın elbette bir sebebi var:) 
Ona ayrıca teşekkür etmek istiyorum..
Geçen hafta blogunda beni EN YARATICI blogger seçtiği için..
veee
İlk yüzük yazımı yayınladıktan hemen sonra ilk mail atan oydu <3

Bu yazımın fotoğraflarını Facebook Albümümde yayınlayacağım.
Sorularınız olursa ordan yanıt alabilirsiniz.:)
Katılımlarınız için çooook teşekkür ederiiiiiim!
Birdaha ki etkinlikte çok daha fazla fotolarla burda olabiliriz bizi izlemede kalın! :)


Öpüldünüzzzz 

10 yorum:

kendincee dedi ki...

Yaa ben yetişemedim bu etkinliğe çok istemiştim oysa :(

Emİ ShOp dedi ki...

çok eğlenceli bi etkinlik oldu teşekkür ederiz,ellerine sağlık öpüyorum ;);)

fashiONözge dedi ki...

ooo harika olmuş valla:)

Laldiller dedi ki...

kuzum hepimizin yüzükler harika görünüyor :)

Tobesh's Style World dedi ki...

İyi ki katılmışım bu minik oyuna :) Ellerine saglık cok güzel olmuş post Cansucum. Bu arada bende yayınladım blogumda :

http://tobeshsstyleworld.blogspot.com/2011/08/yuzuk-kardesligi.html

Sevgiler ♥

j.d. dedi ki...

Hemen paylaştım bende blogda, görmeyen duymayan kalmasın :))

http://bubenimpartim.blogspot.com/2011/08/bloggerlar-ve-yuzukleri.html

Cansucum eğer yüzüğümden görürsem hemen sana da alıcam ve göndericem ;))
Harika fikrinden dolayı seni bir kere daha tebrik ediyorum, harikasın :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

heeeeeeyyyy herkese çok teşekkür ediyorum kızlar harika bi etkinlikti:) çok sağolun güzel yorumlarınız içiiin <3

milky dedi ki...

harika bir etknlikmış. kaçırmışım maalesef.

Laldiller dedi ki...

http://laldillerinsesi.blogspot.com/2011/08/yuzukleri-sactk-ortalga.html

etkinliğinle ilgili bu minik yazımı okursan sevinirim canım :))

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

harıka olmus evımde olsam cok cıcı yuzukleırm vardı yollardım :(

 
©desing by Cansu ASLAN