11.08.2011

Deri Kap/ Pelerin

Hazır istanbulda yağmurlu sönük bir hava varken bende sonbahar için bişeyler dikmek istedim..
Aklımda daha önceden tasarladığım deri pelerin vardı. 
Çok öncelerden 2TL'ye(!!) aldığım kumaşı hemen  kesmeye başladım ve bitirdim.
Sanırım düğme yerine klips koyacağım.
Deri dikmek çok çok zor. Herseferinde pes edip bırakıyodum bu sefer inat ettim başardım..
Kalıbı içinde dikerken bikaç resim çektim isterseniz onunla ilgili bir yazı oluşturabilirim..
Şimdi ütüleyip klipslerini takıp etiketimi dikicem ve dolabımda havaların soğumasını bekliceeek:)


Düşüncelerinizi merak ediyoruuuumm nasıl olmuşş?

Pelerin mont: Cns'design by Cansu ASLAN


Öpüldünüzzzz 

7 yorum:

adasehir dedi ki...

Emeğine ellerine sağlık Cansu, çok güzel olmuş :)

Betulove dedi ki...

Çok tatlı gözüküyor.Güle güle giy. Acaba buna benzer kırmızı bi pelerin yapsam mı diye düşündüm hemen :)

seda dedi ki...

harikasın canımmmmmmm! bayıldımm

seda dedi ki...

harikasın canımmmmmmm! bayıldımm

Bambi ♫ dedi ki...

Çok hoş olmuş sıcacık görünüyor. :D

kuvvetli dedi ki...

bence başarılı güzel olmus ben giyerdim eminim sana da çok hoş olur . ellerine sağlık

--Sanam-- dedi ki...

super lovely blog :)

 
©desing by Cansu ASLAN