7.08.2011

Pazar köşesi {Gossip girl}


 Yorucu bi haftadan sonra döndüüüm.
Çok kötü şeyler oldu bu hafta dedem kalp krizi geçirdi, kısmi felç oldu fıtık ameliyatına girdi. Çok sevdiğimiz bi akrabamız şuan yoğun bakımda... ve ben tüm bunlar olurken delicesine çalıştığım biyerde stajdaydım.
Telefonun çekmediği, 4'C bi ortamda donarak çalıştım.
Neyseki bu hafta herşey yoluna girdi..

Çok aksattığım pazar köşesine bugün GG'nin 5. sezon set görüntülerini koymak istedim.
26 Eylülde başlıyor. 
Merakla beklemedeyiiiiimmm!



Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

seda dedi ki...

aa tatlımm yaa çok çok geçmiş olsun üzüldüm yaa :( =( yine de o kadar kargaşanın içinde dikişini yapmışsın becerikli burçdaşım beniiimmm son fotoğrafa bayıldım!! bu dizi hangi kanalda ve saat kaçta başlayacak? öpüyorum..

want more fashion dedi ki...

inanmiyorumm cok büyük gecmis olsun !! acil siafalar versin allah her ikisine de !!

la magie de MB dedi ki...

çok geçmişler olsun inşallah bu hafta herşey yoluna girer acil şifalar..

Kübra dedi ki...

Allah şifalar versin

tubitos dedi ki...

geçmiş olsun :(

 
©desing by Cansu ASLAN