21.08.2011

Pazar köşesi;

Öpüldünüzzzz 

9 yorum:

Son Kraliçe dedi ki...

3 resimdeki kolye ve 4 resimdeki ayakkabi güzelmis.

Son Kraliçe dedi ki...

birsey soracam...
blogunu inceledim tüm diktigin yaptigin seylere baktim.
sen ne okuyorsun? bu seyleri dikmen icin okula falanmi gittin yoksa hobi mi? cok yeteneklisin bende heves ettim.

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

bencede:)
veteriner hekimlik okuyorum. hobi olarak dikiş dikiyorum dikişle tasarımla ilgili bi okul yada ders almadım. çok teşekkür ederim:)

seda dedi ki...

ders almadığın halin buysa.. aldığın hali tahmin edemiyorrummm.. eheh:) bütüün kombinlerin alt kısımları hoşuma gitti <3

~kırmızı♥taban~ dedi ki...

3.resimdeki kombin hoşuma gitti kahve tonları güzel buluyorum aslında hepsi cok güzell mutlu pazarlar bu arada.. :D

krmzitaban.blogspot.com

fashiONözge dedi ki...

harika seçimler tesekkürler paylaşım için :)

fashionisable dedi ki...

hepsi pek cici cansucum :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

seda; teşekkür ederiiim

~kırmızı♥taban~; sağol tatlımmm sanada:)

fashiONözge ; rica ederim canım:)

fashionisable; <3

gulden dedi ki...

çok güzel seçimler:)

omzu açık gömleklerden istiyorum sanırım :)

http://mochadaily.blogspot.com/

 
©desing by Cansu ASLAN