23.08.2011

Yüzük dosyası Açılsııın!!

Eveeeet sizlerle yepyeni bi mini oyun oynayalım mıı?:)
Bildiğiniz gibi ben tam bir aksesuar canavarıyım ve olmazsa olmazım dediğim şeylerden biride yüzüklerdir.
Her rengi ,her modeli büyüler beni dayanamam hepsini alırım. :)


Gelelim oyuna;
Facebook adresimde 'Yüzük' Albümü açacağım.
 Ve burdanda tek tek bloglarınız ve seçtikleriniz yayınlanacak:)

Unutmadan tek şart var; Yüzüğünüz parmağınıza takılı olmalı! :)

Cumartesi sabahı blog sahiplerinin isimleriyle beraber yüzükleriyle ilgili yazı oluşturacağım!

** Moda blogu olmanıza, hatta blog sahibi olmanıza gerek yok.
Yüzüğünüz birde fotoğraf makineniz olsun yeterli! :)


Haydi bakalıııım Zevkinizi Gösterin! :)


Mail; mymakeupstory@gmail.com


Öpüldünüzzzz 

12 yorum:

styleBOOM dedi ki...

bohuuu ama ben ankaradayim hem de 1 ay daha! ve de hic bi taki tukumu getirmedim alyansim disinda:((

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Tüüühhh :( olsun Boomcum güzel yorumun bile yetti :) <3

j.d. dedi ki...

Çok harika bi fikir bu :))
Hemen çekip yollucam sana fotoğraf ;))

Emİ ShOp dedi ki...

aaa çok eğlenceli fotoyu çeker çekmez katılıyorum :))

DERYA dedi ki...

ayy ne güzel şeyler var öyle:))

hera dedi ki...

bayıldım ben bu etkinliğe, hemen gönderiyorum :)

aysun dedi ki...

Yarın ilk işim fotoğraf çekmek olacak :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

j.d. ; bekliyoruuuummmm:)

Emİ ShOp ; bekliyoruuuuuuuuum :)

DERYA ; hehe:)

hera ; aldım bileeee teşekkürler :)

aysun ; süpper!:) bekliyorum ozaman hemen:)

Rococosh dedi ki...

cansıcım mailine mi atıcaz yüzükümüzü ? =))

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

evet sedacım :)

kendincee dedi ki...

Heey çok eğlenceli olucak gibi görünüyor, hemen çekiliyorum ben de :)

http://kendincee.blogspot.com/

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

bekliyoruuuuuummmm :)

 
©desing by Cansu ASLAN