30.09.2011

Bu Aralar;

Mesleğim konusunda giderek daha çok bilgi öğrenerek kendimi geliştiriyorum.


 En sevdiğim çakıl çikolataları yiyorum.


Değişik modeller üzerinde çalışıyorum.. 
Bazen sıkılıp bırakıyorum.. 
Bazen tekrar elime alıyorum


Bol bol yabancı dizi izliyorum..
Yeni sezondan;
Ringer - The lying game- Revenge- Unforgetteble- New Girl-  Charlie's Angels- The secret circle
Şuan için favorim..
En en sevdiğim ve merakla beklediğimse; Revenge sanırım..

Sonbahar beni kötü etkiledi sanırım bahar yorgunluğu ve depresyonu var üzerimde..
Bu yüzden çok yazı yazamıyorum..
Bana bol bol enerji gönderin olur mu?






Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

Sed dedi ki...

ahh canıımm hekim önlüğü çok yakışmış sanaa :) saç rengin burda daha bi doşuma gitti :)
fotodaki şekeri de öperim çakıl çikolatası ilk defa duydum bir çikolata manyağı olarak! en alttaki modeli beğendim ne olucak? http://modayaayakuyduramayan.blogspot.com/

reyhane dedi ki...

Selam enerjin bol olsun...

Sed dedi ki...

doşuma değil hoşuma :)

MELEXY dedi ki...

hediye çekilişime hepinizi beklerim :)

http://melexy.blogspot.com/2011/10/ilk-hediye-cekilisim.html

 
©desing by Cansu ASLAN