7 Eylül 2011 Çarşamba

Hediye veriyorum. Üstelik 2 kişiyee! :)

2 farklı hediye veriyorum!
Birincisi;
Bu çiçekli portföyüm..
2.si ise bu mini kabarık mavi etek!
Üstelik kazananın kendi bedenine göre özel dikilecek!



Katılım şartlarına gelirsek;
  • Blogumun(yandaki 'bu siteye katılın' butonundan kayıt olabilirsiniz.) ve Facebook sayfamın takipçisi olmaaaakkkk!
  • Ve bu yazıya yorum bırakmaaaak!

**Hangisini ilk istiyorsanız ona göre sıralama yapınız..
'İstiyorum Etek/Çanta' yada 'İstiyorum Çanta/etek' şeklinde..


  • Son tarih: 7 EKİM
İyi şanslaaaaaaar!




    Öpüldünüzzzz 

    87 yorum:

    Delibu! dedi ki...

    İstiyorum Çanta/Etek ! :)

    cangz dedi ki...

    Merhaba,face sayfanı beğendim ve etkinliği facemde duyurdum
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100002888843187&sk=wall#!/profile.php?id=100002888843187&sk=wall
    etek/çanta isterim.
    emnklc@gmail.com

    cukulata.alba dedi ki...

    İstiyorum Çanta/etek

    ece dedi ki...

    merhaba izleyicinizim.Facebookta takipteyim ece kalaycıoğlu olarak.
    bloğumda yer verdim bu güzel cicilere.
    http://derinceece.blogspot.com/2011/09/fashion-design-by-cns-hediyeleri-var.html
    kazanırsam önceliğim çanta daha sonra etek
    sevgiler..
    ece kalaycıoğlu
    ece.derin@hotmail.com

    Gülsen dedi ki...

    Şartlar Tamam..
    İstiyorum Çanta /etek
    smmgulsen@gmail.com

    reyhane dedi ki...

    Selam canım,takipçinim..

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100001946965665
    'İstiyorum Çanta/etek'

    Bâbûne dedi ki...

    'İstiyorum Çanta/etek' :)

    ceyla dedi ki...

    istiyorum Çanta/etek:))) facebookdan takipçi olundu,blogdan izleyici:))) ve son yorum:D güzel bir blog başarılar sevgiyle kalın;)))

    ceyla dedi ki...

    istiyorum Çanta/etek :)) facebooktan beğenildi blogdan izleyici olundu ve son olarak yorum bırakıyorum:))) güzel bir blog keyifle takip ediyorum başarılar diliyorum. sevgiler;)))

    BETÜŞ dedi ki...

    şartlar tamam
    istiyorum çanta/etek
    betül kurt
    betulserkan06@hotmail.com

    SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

    İstiyorumm çanta/etek

    ESRA ERGEN dedi ki...

    selam face sayfanı beğendim ve çekilişini duyurdum
    https://www.facebook.com/DORUKLARDABIRYASAM

    İSTİYORUM ETEK/ÇANTA

    Esra Ergen
    esratansel5@gmail.com

    Nora dedi ki...

    Zaten izleyicinimm, hediyelern de çok güzell :) Çanta/etek :)

    aycakzc dedi ki...

    merhaba.. istiyorum çanta/ etek
    facebook sayfanı beğendim ve çekilişini facede duyurdum

    https://www.facebook.com/profile.php?id=1387537002

    aycakzc@gmail.com

    butterfly dedi ki...

    merhaba zaten izleyicindim face sayfanı beğendim ve duyurdum(sevgilimin hesabı)...istiyorum çanta/etek:)

    Sergiona dedi ki...

    izleyicin oldum facebook sayfanı da beğendim :)

    http://www.facebook.com/Btoyrann

    çanta/etek

    busratoyran@windowslive.com

    pelin dedi ki...

    slm cnm izleyicinim ve kampanyayı duyurdum facebook sayfanı beğendimhttp://www.facebook.com/pelin.dmrl pelin demiral ppelin.77@hotmail.com çanta-etek

    paşam41 dedi ki...

    merhabalar izleyicim hediyeler şahane çok isterim kazanmak facede takipteyim reyhan dönmez adıyla bloguma yayınladım sevgilerimle

    http://iyikivarsinpasam.blogspot.com/2011/09/fashion-design-by-cns-hediyeleri-var.html

    reyhan dönmez
    rey_ka_ers@hotmail.com

    ModaLiza dedi ki...

    İstiyorum Çanta/Etek

    xoxo;)

    kendimodam dedi ki...

    süper hediyeler cns...

    herkese bol şans

    zaten izleyinim...

    kendimodam@gmail.com...

    i-life's blog dedi ki...

    istiyoruuum çanta-etek :)

    **....2'che....** dedi ki...

    Merhaba...

    İstiyorummmm Etek/Çanta

    Blogunda kayıtlıyım ve facebook sayfanın takipçisiyim...

    Bolşanslar.Teşekkürler....

    tqc.92@hotmail.com

    beijaa vintage dedi ki...

    istiyorum çanta/etek ;)

    Türkan Bilgin dedi ki...

    ben uzun zamandır izliyorum zaten blogunuzu facedede beğendim.Etek/Çanta istiyorum bende.
    Türkan Bilgin
    tm_bilgin@hotmail.com

    Outlet makeup dedi ki...

    Çoookkk uzun zamandır seni beğenerek takip ediyorum :) 2side harika seçim çok zor :) ama etek/çanta istiyorum ^^
    Facebook sayfanıda beğendim :))
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002911804346

    arwen dedi ki...

    harikasınız :D umarım bunlardan birini bende kaznabilirim :D
    istiyorum etek/çanta

    dilekaygun dedi ki...

    merhaba
    izleyicinim
    face sayfana dilek ateşoğlu aygün adıyla dahil oldum
    istiyorum çanta/etek

    dilekatesoglu@yahoo.com
    dilek aygün

    ViruLence dedi ki...

    Merhaba canım. Hediyelere bayıldım (: Zaten uzun zamandır takipçinim..

    http://www.facebook.com/ssedasahinn
    Şartlar tamamdır.

    Sena Eda Şahin
    virulencespell@hotmail.com

    ozgunum dedi ki...

    evet becerememişim ilk yorumu yayınlamadın sanmıstım:S dikişe yeni basladım ve ilk senin blogunu kesfettim uzun zamandır takip ediyorum hemen hemen hergün çok basarılı buldum yaptıklarını cnm umarım cantayı kazanırım ilk öğrendiğim blogtan güzel bi anı olur çanta/etek istiyorum cnm
    ozgunsevgi@gmail.com

    tülay dedi ki...

    merhaba

    etek/çanta tercihim

    http://twitter.com/#!/tulayoksuz ve
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100001548535491 paylaşım linklerim

    tülay öksüz
    tulayozdemiroksuz@hotmail.com

    alisverisdavetiyesi dedi ki...

    şartlar tamam
    ozlemel
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100002364876297

    1.çanta 2.etek

    Nurcan dedi ki...

    Merhabalar
    Bloğunu izliyorum.
    Facebook sayfanı beğendim.
    İstiyorum Çanta/etek.
    nuyaver@gmail.com

    What's Next dedi ki...

    blogunu çook uzun zamandır takip ediyorum zaten, facebooktan da takibe aldım; Eda Nakıboğlu adıyla.

    çanta/etek :)

    masumkedi dedi ki...

    şartları yerine getirdim :) çanta/etek istiyorum ilk olarak çanta tercihim yani :D gerisi şans artık
    masuminciler@hotmail.com.tr
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000695133393

    counselor019 dedi ki...

    aaayyy süpersin süper süper
    o çantya bayıldım tam benlik ooof yaaaa
    izleyicinim elbette
    facebookta da beğendim
    gntl hergün kampanya adıyla

    ve tercihim
    çanta/etek

    counselor019@gmail.com

    inşallah çanta benim olur

    Üçkadınüçmoda dedi ki...

    Merhaba
    Facebook sayfanı beğendim Zeynep Çenesiz Yarımca adına
    https://www.facebook.com/DesignbyCANSUASLAN?sk=wall
    Blog İzleyicin oldummm
    Veeee İstiyorum etek/ Çanta

    Sevgiler

    zeynep_cenesiz@hotmail.com

    agonya82 dedi ki...

    çanta süper..
    izlemdeyim..
    bloğuumda çekilişi duyurdum.
    http://agonya82.blogspot.com/2011/09/fashion-designnin-hediyeleri.html
    BOL ŞANS..
    EMİNE YAVŞ
    emineyvs@gmail.com

    caseyas dedi ki...

    İstiyorum çanta /etek

    bronz999bronz@hotmail.com

    http://dorelame.blogspot.com/

    j.d. dedi ki...

    İstiyorum çanta/etek :)
    Çıkmazsa da çantadan şu işlerimi yoluna koyar koymaz alıcam zaten ;)

    sedauzunn dedi ki...

    ben de istiyoruuuum çanta\etek :)
    bol şans

    edasen dedi ki...

    Şartlar tamam
    İstiyorum Etek/Çanta'İstiyorum Etek/Çanta

    EDA ŞEN
    eda.sen1@hotmail.com

    pembe kanatlar dedi ki...

    merhabalar tatlım blogunu zaten uzun süredir izliyodum facedende takipcindim.Hediyelerin çok cici şanslı kişi olmak isterim.Tercihim etek/çanta benimde çekilişim var beklerim :) nihan v. nv_089@hotmail.com
    http://pembekanatlar.blogspot.com
    http://pembekanatlarindolabi.blogspot.com

    ezgiaktar dedi ki...

    istiyorum çanta/etek :):)

    my style on fashion dedi ki...

    o eteği istiyorum istiyorum :)
    istiyorum etek - çanta :)

    herkese bol şans :)

    neber dedi ki...

    şartlar tamam o çanta benim olsun diyorum :) çanta/etek
    http://www.facebook.com/neber79
    duyurdum
    yeliz yılmaz
    neber79@gmail.com

    ballibademimm dedi ki...

    bütün şartlar tamam :)
    çantayı istiyorum nolur bana çıksınnnn :)
    çanta/etek

    badiye bal
    badiyebal@msn.com

    Gizemli Tosbaga dedi ki...

    İzliyorumm, şartlar tamam.
    http://www.facebook.com/gtosbaga

    İstiyorummm Çanta/Etek :)

    teşekkürler...

    gizemli tosbaga
    lazyemy@gmail.com

    rukiye_klc dedi ki...

    merhaba,

    istiyorum: çanta/etek

    facede 143. beğenenim:
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100001701057662

    1050. izleyicinim: rukiye_klc

    rukiye kılıç
    rukiye_klc@hotmail.com

    Bambi ♫ dedi ki...

    Canım uzun zamandır face sayfana ve bloğuna üyeyim. Çekilişin çok iyi katılmak isterim.
    İstiyorum etek-çanta. :D
    ethotmeil.noktakom@hotmail.com

    Yüksel dedi ki...

    çok güzel bir etkinlik. şartlar tamam
    facemde beğendim paylaştım
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100000781534078
    istiyorum etek/çanta
    umarım şanslı olurum
    yuksel blazer
    yuksel611@gmail.com

    fenizma dedi ki...

    şartlar tamam facede beğendim rahime erkeç olarak istiyorum çanta/etek kolay gelsin remaviucurtma@gmail.com

    ev kuşu dedi ki...

    hediyeler cok güzel sansımı denemek istedim;
    izleyicinizim zaten;
    face book hesabım yok malesef ama blogumda duyurdum;
    http://birevkusu.blogspot.com/2011/09/fashiondesignbycnsblogspotcomdan-hediye.html
    naile.t@hotmail.com
    herkese bol sans:)

    MELEXY dedi ki...

    Şartlar tamamdır..
    Facebook sayfanı beğendim
    İzleyicin oldum
    veee istiyorum çanta/etek

    Umarmmm kazanırımmm
    tuba balık
    tubosh_34@hotmail.com

    Silmarwen dedi ki...

    facebook hesabının ve blogunun takipçisiyim :) istiyorum çanta-etek :) ezgikirmizier@gmail.com Ezgi Kırmızıer

    NAZ ÇİÇEK dedi ki...

    Merhaba izleyiciniz oldum ve facebook sayfanızı beğendim(Naz Çiçek)

    İstiyorum çanta/etek

    naznaz17@gmail.com Nazlı

    Seher dedi ki...

    Zaten facebook hesabının ve blogunun takipçisiyim :) istiyorum çanta-etek :)
    SEHER KARACA
    seher_89@msn.com

    Zynsh dedi ki...

    Merhaba:)şartları yerine getirdim. istiyorum çanta/etek:) zynsh_0519hotmail.com

    aydanur dedi ki...

    merhabaaa izleyicin oldum facebooktata beğendim ayda savaş olaraktann..kazanırsam eğer önceliğim çantadır :)

    aydsvs79@gmail.com

    Pelin dedi ki...

    Merhaba
    izleyiciniz oldum.
    Harika ikiside..
    ama Çanta/Etek :)

    Duyurumu twitter dan yaptım
    http://twitter.com/#!/pLnLp/status/112265689200472064

    Pelin Y.
    PelinYnk@gmail.com

    yazasım geldii dedi ki...

    İstiyorum Çanta/etek :)

    Facebookta begendim, burda da takipçin oldum, blogumda da duyurdum kampanyanı. Blogunla ilk kez tanıstım çok sevdim, umarım dogumgunumden once sansım yaver gider ve kazanırım ama biliyorum ki senin elinde olan bişey değil,ben sadece dilek tuttum :)
    Yazıların, modellerin harika. Bu eğlenceli hediye fikri için de teşekkürleeer :)
    ruzgaradogruu.blogspot :)

    fashionisable dedi ki...

    istiyorummm canım benim ama önceliğim çanta çanta/etek :)

    srpbykylmzr dedi ki...

    slm.şartlar tamamdır
    kazanırsam önce çanta/etek...
    serap yılmazer
    s.bykylmz@hotmail.com

    DefneDemirTwins dedi ki...

    sartlari tamamladim.
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100001616067619
    canta/etek
    defnedemirtwins@gmail.com
    Aynur Avcı

    Mehmet Avcı dedi ki...

    izleyiciniz oldum ve kampanyayi duyurdum.
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100001956306462
    demirdefnetwins@gmail.com
    canta/etek
    Mehmet Avcı

    Aysii (: dedi ki...

    çanta/eteek :D şartlar tamam hepsini önceden yapmıstım zateen

    yasemin dedi ki...

    Merhaba Cansu :)
    İstiyorum Etek/Çanta. Uzun süreden beri takipçin olduğum için bu yarışmaya katılayım istedim. Sevgiler :)

    Asiye'nin Moda Dünyası dedi ki...

    Bende istiyorum çanta/etek .Blogunu her gün takip ediyorum.Sevgilerle <3
    E-mail:baby_asiye_96@hotmail.com

    #longing# dedi ki...

    merhaba cansucum uzun süre aradan sonra seni takip etmek keyifli :) özlemişim valla düğündü telaştı derken geçti zaman :)
    bn çanta/ etek istiyorum çantayı görür görmez vurulmuştum :)
    sevgiler..

    nneslihann.ilhan dedi ki...

    ŞArtLAr tAMamdIr.
    VeEee BU cİcİLerDEn BiRi BeNiM olmAlIdIr :))
    Ve Tabİkİ öNCeLİklİ olaRAk ÇanTA OLuRSa HaRiKa olUr..;) ÇAnTA/eTEK
    hERkEse bOL şANs..
    nneslihann.ilhan@hotmail.com

    Moda...Dikiş...Sanat...Güzellik... dedi ki...

    İSTİYORUM ÇANTA/ETEK
    İSTİYORUM ÇANTA/ETEK
    İSTİYORUM ÇANTA/ETEK
    İSTİYORUM ÇANTA/ETEK
    İSTİYORUM ÇANTA/ETEK
    OLMAZSA OLMAZZ :)

    Zleyhaaa dedi ki...

    İzlemedeydin zaten canım facebookda züleyha Bozkurt adıyla takiteyim Etek öncelikte çantada olabilir karar veremedimkiii:)))

    nickbulamiyaninsan dedi ki...

    zaten izliyordum:)
    ve istiyorum çanta/etek.
    bol şanslar olsun bana:)

    mtl dedi ki...

    istiyorum çanta\etek:))

    Makyaj Cadısı dedi ki...

    Bloğu zaten izlemedeydim, facebook sayfanı da beğendim gitti. Bir de çanta/etek istiyorum.

    iyi şanslar :)

    Bernanın Dünyasi dedi ki...

    ISTIYORUM CANTA/ETEK...

    benim aslinda cok sansim yoktur ama yinede bi denemek istedimm :)

    portakal reçeli dedi ki...

    merhaba,izleyicinim,facebook sayfanı beğendim.İstiyorum Etek/Çanta'hem de çok,etek çok şeker,kazanabilmeyi çok isterdim.Dikiş konusunda maalesef çok beceriksizim.O kadar imreniyorum ki.Bilsem neler dikerdim neler.Burda dergisi alıyorum sürekli,bakmakla yetiniyorum sadece.Kursa gitmeyi istiyorum ama işten güçten vakit kalmıyor ki.Eteği ya da çiçekli portföyü kazanbilirsem çok iyi bakacağımdan emin olabilirsin sevgiler.

    reyhan çetinkaya
    glcenaz@hotmail.com

    sevali dedi ki...

    istiyorum canta\etek :)))

    sevallmutlu@gmail.com

    waldorf.b dedi ki...

    izlemeye aldım facebook sayfanıda begendm ve çok istiyorum çanta/etek :D herkeze bol şans
    eda nur demiralp
    esmer.melek94@hotmail.com

    Rana dedi ki...
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
    özgebartın dedi ki...

    canm izleyicinim ve facedede takipcinim.Hediyeler çok güzel.İlk önce ÇANTA/ETEK.
    Çekilişi facede paylaştım.http://www.facebook.com/profile.php?id=609758467

    Özge ÇAY
    amastris_0074@hotmail.com

    cancu dedi ki...

    'İstiyorum Çanta/etek' :)

    kendimodam dedi ki...

    çok güzel hediyeler canım ya..bakalım şanslı kişiler kim olacak...e bende birisi olayım.

    kendimodam@gmail.com

    Tobesh's Style World dedi ki...

    Elbise de canta da cok güzellll, umarım biri benim olur :)))

    tobeshsstyleworld.blogspot.com

    tubaaberber@gmail.com

    Sevgiler :)

    sihirlimavi dedi ki...

    İstiyorum: ÇANTA/ETEK

    :)

    worldsameworld@hotmail.com

    caseyas dedi ki...

    Zaten takipçinim http://www.facebook.com/profile.php?id=547558558

    Çanta/etek.Şu mail adresinden ulaşabilirsinz bronz999bronz@hotmail.com

    Pembe Dudaklar dedi ki...

    zaten takipçinim :)

    İstiyorum çanta/etek !

    www.pembedudaklar.blogspot.com

    servis dedi ki...

    sitenizdeki yazılar ve makaleleri sürekli takip ediyorum, Html tasarım olarak işlerinizde kolaylıklar dilerim.

     
    ©desing by Cansu ASLAN