24 Eylül 2011 Cumartesi

Kedi Sahiplenmek isteyen?

Günaydın arkadaşlar. 
Bu aralar biraz keyifsizim  içimden pek yazı yazmak gelmiyor.. Umarım kısa zamanda geçer 
Bildiğiniz gibi ben Veteriner öğrencisiyim.
Bu konuda zaman zaman blogumda yazılar oluşturuyorum Fakat bugünkü konu birazda sizler için..







Bi arkadaşımın 2 adet kedisi var. Taşınmak zorunda oldukları için 2 kedisine aynı yada farklı kalacak yerler arıyorlar.
ikiside 1 yaşında..
Norveç Orman kedisi ve Tekir..
Dişiler.
Kısırlaştırılmışlar.

İkisininde 1 yaşına kadar ki tüm aşıları yapılmıştır.

kedilerin yanında;
4 adet Mama/su kabı - taşıma boxları ve kum kabıyla birlikte gönderilecektir.

Hiçbir ücret istenmiyor. Sadece kedilerinin iyi bakılmasını istiyor..
İsimleri;
Norveç Orman kedisi; KIZIM
Tekir; LİMON

İyi bir ev sunabileceğinize inanıyorsanız lütfen bana mail atın size iletişim bilgilerini yollayayım..

Mymakeupstory@gmail.com

(*İstanbul)




Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

Madam Dö Gonç ( Körebe ) dedi ki...

Bayıldım ikisine de :) İzmir'e gönderilme durumları olursa Kızım'ın talibiyim. Daha önce 4 kedim oldu iyi bakılacağından şüpheniz olmasın :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

canım mailin hata veriyo bana ulaşırmısın?
mymakeupstory@gmail.com

Madam Dö Gonç ( Körebe ) dedi ki...

Canım kızların sahibi bana ulaştı. Teşekkür ederim.

Sed dedi ki...

http://modayaayakuyduramayan.blogspot.com/2011/09/musmutlu-haftasonlar-dilerimmm.html cnm blogumda bahsettim..

 
©desing by Cansu ASLAN