11 Eylül 2011 Pazar

Pazar Köşesi

Günaydıın iyi pazarlar hepinizeee:)
Dün Gece Facebook'tan belirttiğim üzere bu hafta takipçilerimin kombin fotoğraflarıyla sizlerleyim.
Ama öncesinde bi mutluluğumdan bahsedeceğim..
Sevgili Nimo'ya çoook önceden bir kalem etek dikmiştim.
İstanbula geldiğinde buluştuk ve konuşurken  aklımıza geldi 'aaa ben onu hiç görmemiştim üzerinde' dedim.
Cerencim beni kırmamış bu defa giydiğinde benim için fotolamış :) <3
Birde güzel içten yazı yazmış benim için..
Yazısını okuduktan sonra çekimlerinin bir parçasına şahit olduğum yeni koleksiyonunada göz atın derim..
Emek, yaratıcılık ve bol bol sevgiyle hazırlanan 'Summer block' için TIK!

Şimdi bu güzel haberden sonraa geleliiim pazar köşemde ki konuklarıma;
Nimo stylo;


Etek: Cns'design by CANSU ASLAN


Etek: Cns'design by CANSU ASLAN

 *****

Canım Arkadaşım Duygu'nun kombinleriyle devam edeliiim


Sevgili Ezgi'nin kombini;


Bu haftalıık bu kadaaaarrrr:)

Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

ne hos bır kose olmuas arkadasların ve tarzları cok tatlı

Gaby de Modacapital dedi ki...

Hi!!
I really love your blog,
I follow you :D
... maybe if you want, you could visit my blog too
( I hope you like it ;))
Kisses !
http://modacapitalblog.com

 
©desing by Cansu ASLAN