18 Eylül 2011 Pazar

Pazar köşesi

Aaa bugün Pazardı dimiiii. ben bugünkü köşemi tamamen unutmuşum.. :(
2 aylık tatil bitti yarın okul zamanı..
çok keyfini süremedim bu yaz tatilin ama olsun
Haziran ayında (inşallaaaaahh!!)artık mezun bir 'hekim' oluyorum. Seneye keyif sürerim :)


 veee işte benim deli gibi aradığım şortla bir kombin!
ühüüüüü :(
bütün bir yaz seni aramıştım oysa ki sen teee Fransalardaymışsın!

** Bu arada, benden daha fazla haber için Facebook adresimi beğenebilirsiniz? 
orada, burada olduğumdan daha aktifim:)


Öpüldünüzzzz 

9 yorum:

Sed dedi ki...

ayakkabılar çok hoş.. şortla kombinde harika.. hayırlısıyla cnm..hekim bloggerımız da var, mutlu pazarlar :)

Aysun dedi ki...

Şortun benzeri Koton'da da yok muydu Cansu?
Bende çok beğendim :)
Yeni eğitim öğretim yılı da hayırlı olsunnnn :))

valki dedi ki...

aaa sen intern mü oluosun bu sene :) ben de doktorum ihihi...mezun olmak diil biliosun tusu kazanmak mühim :D...bol şans^^

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Sed ; teşekkürler

Aysun ; nezaman? hangi kotonda? kadar çok sordum araştırdım ki niye bilmiyorum? ayrıca çok gezdim ben canım bu yaz kotonu hiç görmedim

valki ; evet mezun oluyorum ama ben tıp hekimliği diil veterinerim:) hayvan doktoru olucam yani tusa girmicem.. sizede bol şans ve sabır diliyorum umarım herşey gönlünüzce olur

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

veterınerrrrr mısın harıka :)))) tıp olmasın :)) bence okulun kıymetını bıl ıs dunyasına bır atılıyosun pır atılıyosun canuım :)) bu arada kotonda bu sortların eteklısı vardı benım gordugum :))sevgıler canım

New York Lover D. dedi ki...

Ablam da aynı, bu sene sonunda veteriner hekim oluyor :) Bu arada 2.kombin harikaaaaa :)

http://newyorklover-d.blogspot.com

j.d. dedi ki...

Hepside çok güzeller ama :)
Umarım çok iyi geçer canım son yılın :)

SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Şortun neredeyse aynısı koton da var ustelık indirimde sanaırım 19 liraydı fiyatı.Asıl şortlu kombinden önceki yeşil göz makyajına bayıldım :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Kokosss ;))) kelebek ; şu okulu başarıyla bitirdikten sonra işide başarabilirim canım korkmuyorum o konuda allaha şükürler olsun ki.. en kısa zamanda kotona bakacağım

New York Lover D. ; öyle miiii? aynı dönem mezunu olucaz o zman inşallah
Bol şans ve sabır ablana:)


j.d. ; sağol canım inşallah


SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM ; en kısa zamanda soluğu kotonda alıcam kesinlikle.. aaa valla hiç dikkat etmemiştim ona güzelmiş gerçekten

 
©desing by Cansu ASLAN