8.09.2011

Şablon Dersleri {Takip ettiğiniz blogları google reader'dan okuma}

Uzuuun zamandır şablon derslerine ara vermiştim. bugün takip ettiğiniz tüm blogları kolaylıkla okumak için Google reader'ın nasıl kullanıldığından bahsedeceğim
Bugün anlattıklarım sadece 'oturum açma' kısmına kadar olan işlemleri içerecek.
ayrıntılara girmeyeceğim.

İlk önce gmail hesabınızın olması gerekiyor..


Siteme girip altta(okla gösterdiğim yer) izleyiciler kısmında bulunan 'bu siteyi izle' butonuna tıklayarak 'gmail/google' hesabınızla oturum açıyorsunuz.. 
Ve bu siteyi izle diyorsunuz..


Ardından google'dan reader ikonunu seçiyorsunuz..
Yada direk burdan tıklayıp açabilirsiniz..

kullanıcı adınızı ve şifrenizi girdikten sonra .....


Şuana kadar hangi blogu izle dediyseniz hepsinin okumadığınız yazıları önünüzde olacaktır!:)
Tüm öğeler kısmı okunmayan blog yazılarını içerir.
oraya tıklamanız yeterli okumak için..



Size tavsiyem;
benim altta Tüm öğeler (22) yazıyor.
Sizde yeni açtığınız için muhtemelen 1000+ şeklinde bir rakam yazacak 
Okla gösterdiğim yeri 'Tümünü okundu işaretle' derseniz rakam 0'a inecektir.
Böylelikle bugünden sonraki yazıları düzenle okuyabilirsiniz..
Hee ama benim vaktim bol 1000+ yazıyıda okurum diyorsanız kolay gelsiiiiinnn :)


nasıl? yapabildiniz mii? :)


Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Çok saol canım ellerine sağlık mikemmel bi anlatım

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

tesekkurlerrrrrrrrrrrrrr

BAHAR dedi ki...

çok teşekkürler çok faydalı bir yazı olmuş sevgiler bahar

suhuba dedi ki...

Valla çok hoş oldu. Hiç bilmiyordum bunu. Teşekkürler

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Hay Allah razı olsun. Süper bir bilgi.

 
©desing by Cansu ASLAN