7.09.2011

Saçlarımı koyulttum

Koyu rengin saçı beslediğine inanıyorum.
Hem yazın o yıpratıcı etkisini birazda olsa toparlamak için dün gece oturdum aynanın karşısında boyadım..
Bu saçıma 1 tüp koleston 7.0 kumral kullandım sadece okadar.
Valla tüm saçıma yettirmeyi nasıl başardım bilmiyorum. :)
Fakat belirtilenden çok çok uzun tuttum kafamda boyayı. 
Normal süresi 25dakikayken ben 45-50 dakikaya kadar yıkamadım.
Bu yüzden bukadar koyu oldu.. 

Ben fırça kullanarak boyuyorum saçımı. 
yani boyayı kaba boşaltıyorum,karıştırıyorum ve kaptan fırçaya boyayı alıp o şekilde sürüyorum..
Çoğu arkadaşım tüpü şampuan gibi sıkıyor kafasına..
O şekilde nasıl dağılıyor bilmiyorum..

Siz nasıl boyuyorsunuz saçlarınızı?


Öpüldünüzzzz 

12 yorum:

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

Süper o kadar uzun saclar harika görünüyor ellerine Saglik ;)

seda dedi ki...

valla ben daha okuyorum boyamıyorum ama boyarsam hem senin renginde, hemde senin gibi boyicam=) çok yakışmış.. :) ama ben bir - iki ton daha açığını da seviyorum.. hem o platin sarıdansa daha doğal durduğunu düşünüyorum..

pembe fiyonk dedi ki...

ben normalde kuaförde boyatıyorum.sadece dipleri için gidiyorum.
saçının rengine bayıldım.çok yakışmış sanada <3

Güneş dedi ki...

çok yakışmış koyu renk yavaş yavaş kışa hazırlık:) Bende senin gibi boyuyorum diğer türlü dağılmaz gibime geliyor benimde

j.d. dedi ki...

Sanki bu renk yüzüne daha çok yakışmış canım, güle güle kullan yeni rengini :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Kokosss ;))) kelebek ;eşekkür ederiiim küçüklüğümden beri hep aynıdır saçlarım:)

seda; bi önceki boyamam 8 tonlarıydı ama yıpratıyor saçı..bi süre böyle devam :)

pembe fiyonk ; canımmm çok teşekkür ederiiim <3

Güneş ; evet kesinlikle. eşit olamaz dalga dalga renk varkı olur gibime geliyo benimde

j.d. ; teşekkür ederiiiimmm :)

cecilia dedi ki...

böyle çok yakışmış cnm gayet sağlıklı duruyor açık renk boyanmış saçların bi kuruluğu yapaylığı oluyo ya hani ama bu gayet doğal durmuş beğendimm ;)

Beyaz Büyü dedi ki...

ben de evde kendim boyadığım zaman fırçayla tek tek 10 saatte boyuyorum. mavi siyaha boyadığım ve kendi saç rengim açık kumral olduğu için aralarda sarı sarı saç kalması ihtimaline karşı uzun uzun uğraşarak boyuyorum. tüpü kafama sıkma işini hiç riske atamam valla! evde boya yapmak badana boya yapmak gibi bişi zaten :))

sevgiler <3

Scissor Hands 81 dedi ki...

Harika olmuş saç rengin , bob kestirmeyi düşünüyordun bir ara ne oldu vazgeçtin dimi

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

cecilia ; evet tatlım saçın ışıltısını 5 yıkamadan sonra sanki kaybettiriyor..

Beyaz Büyü ; :))katlıyorum. fırça bile bazan yetmiyor tek başına bolca elime boya alıp ovuşturuyorum kafamda..

Scissor Hands 81; çok teşekkür ederim evet vazgeçtim.

Laldiller dedi ki...

ben saçımı boyamıyorum ama annem boyayı eline sıkarak boyuyor :) bu renkte sana pek yakışmış canım :)

Scissor Hands 81 dedi ki...

Bob olmasa bile bir miktar kısalt bence saçlarını

 
©desing by Cansu ASLAN