7.09.2011

Trendyoldan 4.95'e bikini

Günaydııın:)
Bayram öncesi facebook adresimden sizlere İndirim kuponlarım sayesinde neredeyse 5TL olan bikini aldığımdan bahsetmiştim. 
Dün ben dışarıdayken eve gelmiş ama annem 'öyle bir geçer zaman ki' dizisinin(!) etkisinden anca kurtulabildiğinden gece yarısı yanıma getirdi:)
Annelerin ağlatan dizilere ne bu merakı anlamış değilim daha:)
Konuyu dağıtmayalım :)
Trendyol'un markası olan Cansu Dere'den tanıdığımız MİLLA markasına ait alışverişimde en çok gülen ben oldum sanırım:)
rengi tam istediğim gibi geldi.. Fıstık yeşili..
Beden olarakta herzamanki bedenimi yani 36'yı seçtim tam oldu..



Trendyola üye değilseniz burdan davetimle üye olabilirsiniz..


Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

:) guzel gunlerde kullannnnnnnnnnn

fashion house by zeto dedi ki...

Tatlım ne kadar güzel rengi hem fiyatıda çok uygun süperr:) Güle güle kullan canım:)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

iyi günlerde kullan tatlım şaka gibi fiyatı renkte süper ;)

fashiONözge dedi ki...

oooo enfesss valla,çok iyi seçim hem de bu fiyata:)

Gizzy dedi ki...

rengi süpermişşşş güle güle giy tatlımm:) ben de milladan elbiseler aldım kendimeee ama daha giyemedim bir türlü:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Kokosss ;))) kelebek; teşekkür ederim:)

zeto ; sağol canım:) beğenmene sevindim :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥; valla öyle canım ödememin hepsi sadece kargosunaydı:)

fashiONözge ; teşekkü ederiiim :)

gizemciiimm; sağol tatlım üstünde görmeyi sabırsızlıkla bekliyoruuum :)

MELEXY dedi ki...

böyle bir bikiniye böyle bir fiyat!!

cidden şanslısın :)
güle güle kullan..

http://melexy.blogspot.com/

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

MELEXY ; çok teşekkür ederim

 
©desing by Cansu ASLAN