2 Ekim 2011 Pazar

Hediyelerim ♥









Blogumda ilk yazmaya başladığım zamanlarda;
değil birilerine örnek olmayı, izleyicimin olacağından bile şüpheliydim..
Gitgide izleyicilerim artııkça motive oldum ve daha yararlı olmaya çalıştım sizlere..
Şimdi Emeğimin karşılığını gerek maillerinizden, gerekse yorumlarınızdan fazlasıyla alıyorum ve bu beni çok mutlu ediyor!:)

Beni facebookta yalnız bırakmayan içtenliği ve samimiyetiyle tanıdığım sevgili takipçim Melek işte bana bu cicileri yolladı.. :)
Okadar mutlu oldum ki.. 
Hepsine ayrı ayrı bayıldım.... Aşık oldum!





Sizcede hepsi birbirinden güzel değil mii?
Ve birde müjde verdiii çok yakında bijuteri dükkanı açacakmışşş!
Ozaman sizler için gidicem tek tek her ürünün resmini çekicem çok daha yakından tanımanız için!  
yerini, adresini ,ürünlerin resmini dükkan açıldığında paylaşacağım!
Eeee benim gibi aksesuar delisi biri için çok iyi bir haber:)


Öpüldünüzzzz 

9 yorum:

Aysun dedi ki...

3lü baykuşa bayıldımm :)

SED dedi ki...

morlu pembeli yüzük çok hoşş yaa güle güle kullan Cansu'cum.. Melek arkadaşımız da çok zevkliymiş sezon trendlerinden baykuşa ağırlık vermiş..:) nice hediyeler alman dileğiyle..

cecilia dedi ki...

hepsi çok güzeller cansucumm insanı düşünen birilerinin olması ne güzel bişey dimi :)

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

gule gule kullan canım (: umarım aksilik çıkmaz da açılırsa muutlaka bekliyorum bijuteri kioskuma (: 3 lü baykuş akçaydan, mor büyük olanı ise anneciğim yolladı (: bu arada şu an mesura, tela, patiskalar var yanımda, kursun ilk günü malzeme alışverişindeyim (: nezaketin ve inceliğin için teşekkür ederim, öperimm ((:

Deniz dedi ki...

Hepsi de çok güzelll! bayıldım resmen:)
www.LensMarket.Com

Ayse dedi ki...

Merhaba cnm :) Ben almanyadan Ayse! Moda sayfami coktan belli kurdum ama malesef hic fazla türk okuyucum yok. Böyle herkeze yaza yaza inshallah türklerde benim sayfami okur. Eger beni takip edersen, gercekten Cooook sevinirim ve mutluluk duyarim. kocaman öptm.:))))

Sevgilerle, Ayse

thebeadayse.blogspot.com

<3

Sena ŞENSÖZ (senasensoz@gmail.com) dedi ki...

Bayıldım Cansucum ! Güle güle kullan..

starlet dedi ki...

gerçekten hepsi birbirinden güzel :) özellikle üçkü baykuşu çok beğendim :) güle güle kullan :)

Acemi terzi dedi ki...

aman tanrıııım nasıl da mükemmel ciciler bunlar:)) çok merak ediyorum benim de böyle cici izleyicilerim ve mükemmel cicilerim olabilecek mi? bu arada yorum bırakamıyorum fazla internete takılamıyorum diye takip etmiyorum sanma cansu,sıkı takip ediyorum ama malum erasmus olunca alışveriş gezme tozma ağır basıyor:)

 
©desing by Cansu ASLAN