8.10.2011

KAZANANLAR

Etek ve Çanta isteyenleri ayrı kategorilendirdim. Böylelikle herkesin eşit şansı olsun istdim.
Sonuçları 'random'da belirlerken videoya çektim ama sayılar net çıkmamış çok flu göstermiş:(
oyüzden sadece resim olarak ekliyorum
Çanta kategorisinde :60
Etek kategorisindeyse:21 kişi vardı..
Geri kalanlarsa seçeneklere uymadıklarından elendiler.
-----------------
{**bu konuda bişey söylemek istiyorum İSMİ değiştirerek-aynı maili vererek peşpeşe 3-4 kere yorum bırakmanız sizi akıllı yada uyanık yapmaz! Kimsenin hakkını yalan yada yanlış yere sabote edemezsiniz.
Genede hakkınızı yememek için diğerlerini silip 1 yorumunuzu kattım. }
----------------

lacivertle işaretlenmiş olanlar etek yada çanta için öncelik belirtmemişler.
Bu yüzden ben onların yerine karar vermek durumunda kaldım

Etek kazanan şanslı izleyicim sevgili TÜLAY
Bedeniniz konusunda mail bekliyorum (mymakeupstory@gmail.com)






Çantayı kazanansa benim için tam bir sürpriz oldu!
Torpil diye düşünebilirsiniz ama ASLA değil. 
bunu saymayıp 2. kere çekiliş yaptığımda çok büyük haksızlık olacağını düşündüm arkadaşıma..
Canımmmmmm güle güle kullan çantanı emiii?

Çantayı kazanan sevgili FASHİONİSABLE



Katılan herkese çok çok teşekkür ederim..
Kazananların bana pazartesiye kadar iletişim ilgilerini ulaşmaması halinde yedek çekiliş yapacağım..

İletişim: 
mymakeupstory@gmail.com


Öpüldünüzzzz 

3 yorum:

fashionisable dedi ki...

Canim ben de sasirdim gercekten tesekkur ederim cok mutlu oldum :)

tülay dedi ki...

bende çokk mutlu oldum . :)) bilgilerimi yolladım canım teşekkürler

zeynep78 dedi ki...

güle güle kullansınlar..

 
©desing by Cansu ASLAN