4 Ekim 2011 Salı

Lego Aksesuarlar


Küçüklüğümüzde oynadığımız legolar son zamanlarda takı ve aksesuar olarak karşımıza çıkıyor..
Çoğu yabancı sitede her türlü takısını gördüm ve çok beğendim.
Küpe,yüzük,bilezik gibi detaylarla birleşip tarzınıza çok değişik hava katabiliyor.



Tabi legoların sadece takılara değil ayakkabılara da sıçrağını görüyoruz.
Ben böyle bir ayakkabıyı kullanırmıyım? Hayır.
Ama eminim ki bayılarak giyecek çok bayan vardır!


Küçüklüğümüzün geri döndüğünü hissetmek güzel olsa gerek:)


Öpüldünüzzzz 

2 yorum:

SED dedi ki...

güzel tabii:) bemde ilk baştaki kalpli kolyeye ve yüzüklere bayıldım canım.. bende öyle bir ayakkabıyı giymem =)

İğne İle İplik dedi ki...

Bende yapmak istiyorum bunlardan:) Biraz sıcak suyla şekil alıyormuş ama Lego manyağı sevgilim bana hiç birini ödünç vermez:))

 
©desing by Cansu ASLAN