23.11.2011

Deri Ceketim ve Ben!

 
Deri ceket ve montların özellikle mini etek kombinlerinde tercih edilmesini seviyorum.
Siyah boğazlı kazaklarımsa dolabımda buaralar elimin gittiği tek parça!
Bu deri ceketimi geçtiğimiz aylarda dikmiştim.
Herhangi bir kalıp kullanmadım sadece hayal gücüm neticesinde ortaya çıktı.
Şimdi tek pişmanlığım keşke cep ekleseymişim diyorum:(
{Saçlarımı kestirmeden önceki son kombinimdii böhüüüüü çok özledim saçlarımıııı:( }
Mont: Cns'design by CANSU ASLAN
Etek: Hediye
Ayakkabı: Lovely Shoes


**Sol yukarıda gördüğünün 'blog ödülleri' yarışmasına katıldım.
Moda kategorisinde burdan
Hobi kategorisindeyse burdan oy verebilirsiniz. Desteklerinizi bekliyorum:)



Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

CREATIVE MIND dedi ki...

Hello my Beautiful friend :)
Your skirt is smart! I also like your headband!
Lots of Love *(*

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

güp güsel günlerde olsun miniğim mucx

SED dedi ki...

tatlımmm daha önce de yazmıştım ceketin kalıpsız olmasına rağmen kusursuz görünüyorrr tebrik ederim senii dikişi asla bırakmamamlısın sennn =)

NİMO =) dedi ki...

Eneeem cansum yüzünde uğur böcüğü yoook :)) :)

Ayy yarış demişken bana da bir el atsınlarr niihniiih :))
yine çok yakışmış ince bele, kıskanır ve öperim :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

CREATIVE MIND ; hello khadijia:)
skirt is a bday gift from my lovely friend. thanks a lot. kissss

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ ; çok teşekkür ederiiiiiimmmmmm Eda'cımmm :)

SED; çok sağol seda

NİMO =) ; eveet budefa koymadım tam belli diil nasılsa diyee:) yerim seniii dur benim kadın bloglarında oyum boşta hemen onu senle dolduruyorum:)

MINI'S DESIGN IDEAS dedi ki...

botlarına bayıldım cnm :)çook güzellllll

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çok teşekkürler tatlım:)

cecilia dedi ki...

cnm benim çok tatlı olmuşsun ya çok cicisin sen :) deri ceket dikmişsin ya yani elin öpülür cnm çok beceriklisin maşallah.

 
©desing by Cansu ASLAN