28 Kasım 2011 Pazartesi

Diy Bracelet {resim ve video'lu anlatım}


Malzemeler; 





Bu modelle ister bileklik ister kolye yapabilirsiniz. 
Fotoğraflarla anlamayanlar için video daha yararlı olacaktır.
Bu benim ikinci videom tek başıma çektiğim için biraz zor oldu. 
Kadrajdan ara ara çıkıyorum ama özetle herşey anlaşılıyor:)
Ben biraz kalın bir kurdele kullandım tavsiye etmiyorum. Siz çok ince olanından değilde Boncuğunuzun deliğiyle orantılı seçerseniz zorlanmazsınız..
Görsellerdeki ipin boncuktan ne şekilde geçtiğine çok çok dikkat edin:)
Umarım beğenirsiniz..
 Yapmakla uğraşamam ben almak istiyorum derseniz mail atmanız yeterli ; mymakeupstory@gmail.com

Öpüldünüzzzz 

12 yorum:

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

çok güzel olmuş (: halkaları nereden aldın?

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ellerine sağlık çok şık bir bileklik olmuş..

j.d. dedi ki...

Gidip hemen malzemeler alınacak ve bu bileklikten yapılacak :D :D

j.d. dedi ki...

Gidip hemen malzemeler alınacak ve bu bileklikten yapılacak :D :D

j.d. dedi ki...

Gidip hemen malzemeler alınacak ve bu bileklikten yapılacak :D :D

j.d. dedi ki...

Gidip hemen malzemeler alınacak ve bu bileklikten yapılacak :D :D

SED dedi ki...

çok şıkk! ellerine sağlık tatlım=)

guzelgul dedi ki...

hem kolay hemde güzel :)

Mein Blog/Blogum

MINI'S DESIGN IDEAS dedi ki...

acayıp güzel çokta mantıklı ...bayıldım tatlım...

eatcinemashoppingbypg dedi ki...

bayıldım buna ya .. siteni yeni keşfettim takipteyim ama ben email ile günzellensin istiyorumbana davet yollarmısın

eatcinemashopping@gmail.com

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

böyle buyurdu melenk (: ; babamın atolyesinden yürüttüm :)

YETENEK-SİZİN ; çok teşeşkür ederim

j.d. ; çok çok hoş duruyo cnm yap mutlaka. kolay gesin..

SED ; teşekkürler

guzelgul; teşekkür ederim

MINI'S DESIGN IDEAS ; beğenmene sevindim cnm öpüyorum

eatcinemashoppingbypg; sidebara ekledim eğer becerebildiysem sanırım davette göndermiş olmalıyım

tugbasatelier - Tugba Tunckaya dedi ki...

Çok gzl olmş tatlım bende de buna benzer bi aparat var onu senin anlattığın şekilde değerlendirmeyi düşünüyorm:)

 
©desing by Cansu ASLAN