30.11.2011

Hediye! ♥

Birşeyler tasarlamayı, biçmeyi, dikmeyi hep hobi olarak sürdürdüm. Evet bazı konularda kendimi geliştirdim ama bunu hiçbir eğitim almadan yaptım. Bu süre içinde ailem ve sevdiklerim hep yanımdaydı. Hertürlü desteği verdiler bana.. {Hepsine nekadar teşekkür etsem az}
Küçüklüğümden beri kendi harçlıklarımı biriktirmeyi öğrendim. Biriktirip sonrasındaysa çok sevdiğim insanlara ve kendime bi hediye alarak sevindirirdim kendimi. 
Şimdi kullandığım dikiş makinemi, geçtiğimiz haziran ayında  blogum vasıtasıyla aldığım siparişlerden biriktirdiğim paralarla kendime doğum günü hediyesi olarak almıştım.
Öncesinde büyük paralar verip çabuk sıkılmamak için adım adım yavaş yavaş ilerletmek istedim. 
İşte bu huyum yüzünden şimdi daha da bağlandım dikişe

Hayalimde profesyonelliğe kadar bu işi ilerletmek vardı. Gitgide o hayale daha da yaklaşıyorum..
Bunu canım Babam anlamış olacak ki geçtiğimiz gülerde bana overlok makinesi almış.
okadar sevindim ki kavuşmak için 2 gün zor sabrettim. Sanki yokken napıyomuşum acaba?:)

Daha mağazada kullanmam hariç hiç kullanmadım.(fotoğrafta) Okul çok yoruyor beni. Gece nöbeti, vizeler, quizler derken eve yorgun geliyorum. Hal böyle oluncada haftasonu dışında vakit ayıramıyorum.
Şimdi aklımda bir trençkot vardı. Burda dergisinde(11/2008) kalıbını görünce çok sevindim.
Kumaş olarak; Siyah ve ekose gabardin düşünüyorum. Umarım istediğim gibi olur.
İlk overloklu el emeğim olacak.

Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

bubenimolsun.blogspot.cm dedi ki...

cnm bende şimdi dikiş kursuna başladım..biraz ögrenip makina almayı öyle düşünüyorum..overloklu dikiş makinesi olmuyor mu acaba?

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

hayırlı olsuun :) evet canım oluyo ama pahalı bildiğim kadarıyla çok.. 2 ipliklisini duymuştum brother-pfaff gibi makineleri biraz araştır istersen..

designbyeda dedi ki...

hayırlı olsun canım.ben de almak istiyorum ne zamandır.singer mi markası?güle güle kullan.trençkot renkleri harika..

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

edacım teşekkür ederim cnm ACME markası..

SED dedi ki...

tatlım hayırlı uğurlu olsun ilk el emeğin de harika makinen de.. :) senin baban çok inceymiş :)

eatcinemashoppingbypg dedi ki...

ŞEKERİM ELİNE KOLUNA EMEĞİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ...

SEVGİLER

PG

 
©desing by Cansu ASLAN