11.11.2011

New Hair

En son liseye başlamadan önceki yaz bukadar kısa kestirmiştim sanırım. 
o günden sonra hiç kıyamadım saçlarıma hep belli bir hizzaya kadar kısaldılar fakat bugün bambaşka bi moddayken;
ta ta taaam!
Belimde olan saçlarım gitti omuz hizzasında saçlarım geldi! :)
uzun zamandır isteyip kararsız kalmıştım.
çok düşünüyodum yakışmaz,olmaz, alışamam diye ama oluyomuş.
görünce önce gözlerim doldu ama 1 kere denemeliydim, denedim, sevdim! :)
bisüre kestirmem sanırım artık bikere denedim bitti:)
Yalnız çok radikal bi karar hanımlar! 
Kullanışı evet gerçekten kolay..
Ama uzun saçında ayrı bi havası var yaaa:)

Sizce uzun saç mı? kısa saç mı?


Öpüldünüzzzz 

25 yorum:

SED dedi ki...

uzun saçın havası.. dimi yaa :)

ama bence bu da sana çok yakışmış tatlım bi de saç rengin açılmış mı sanki 1-2 ton? yoksa bana mı öyle geldi.. güle güle kullan :)

j.d. dedi ki...

Bu radikal kararın için seni kocaman kocaman kutluyorum, herkesin kolayca alabileceği bi karar değil :)
Güle güle kullan canım yeni saçlarını ^^

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

SED ; valla öyle:) yok hayır aynı burdakinin; http://bit.ly/tVot3j

j.d. ; canımmm bede seni kocaman kocaman öpüyorum:) teşekkür ederiimm:)

designbyeda dedi ki...

3-4 senedir düşünüyorum ben de ama alışamam diye kokumdan yapamadım birtürlü.omuz hizasında saçı çok modern ve havalı bulsam da, uzun saçın bir bayana verdiği dişilik tartışılmaz bence..saç rengini ve ışıltısını çok beğendim cnm.

adasehir dedi ki...

Gerçekten çok radikal bir karar olmuş Cansucum. Ben kıyamadım kestirmeye saçlarımı, düzleştirince belime kadar geliyor. Hala kafamda önü uzun arkası küt saç modelinden kestirsem mi diye bir düşünce dolansa da cıks yok ben kestiremem :) Ama sana eminim çok yakışmıştır :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

designbyeda; aynı düşüüyorum canım ama çok uzun süredir uzundu biraz değişiklik istedim kendimde fenada olmadı:) çok teşekkür ederim:)

adasehir ; bende olmaaaz yapamam diyodum tatlım ama şu 'depresyon' denilen şey fenaaa:) vize haftam yaklaştığından bu kadar cesurdum yoksa olamazdım bende:)

adasehir dedi ki...

ups, sınav öncesi stress! :) Öğrenciliğin o sınav stresi hali bile güzel, değerini bil Cansucum :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

hemde ne stressss! :/ bitsin sadece gezme eğlenme kısmı kalsın şu okulun:)

Nerwen dedi ki...

benim de çok uzun ve kıyamıyorum bir türlü. ama en iyisini yapmışsın valla bir gün ben de yapabilirim umarım, kullanmak zor ve sıktı artık hep aynı olmaları :/ güle güle kullan mı denir ne denir bilemedim :)

hera dedi ki...

Uzun saç vazgeçilmezim ama bazen bir nefes almak gerekiyor. Medeni cesaretini kutluyor ve yeni saçlarını gül güle kullanmanı temenni ediyorum :)

Daydoo dedi ki...

ben de gittim dün kestirdim belimdeki saçlarımı keşke kestirmez olsaydım, kesinlikle uzun saçın farklı bir havası var. güle güle kullan canım saçlarını sen beğendiysen güzeldir eminim :)

NaszL :) dedi ki...

Upuzun saçları olan biri olarak tabi ki uzun ama bakım açısından özenmiyor değilim :) ben kendime yakıştıramam galiba üühüü :((
♣This is ★ My βℒog♣

fashion house by zeto dedi ki...

Canım benim değişiklik güzeldir iyi yapmışsın radikal kararları severim ben:) Rahatlığı bi başka havasıda bi başka bence.Uzun saçın yeri de ayrı tabii ama ben de kısa saçlı olarak oyumu bu saçtan yana kullanıyorum:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Nerwen ; değişiklik istiyorsan önce omuzdan biraz daha uzun kestir canm obile yeter değişikliğe:)

hera ; teşekkür ederiiiim:)

Daydoo ; kış ayında zaten çabuk uzar üzülme 15 günde bile oturur saç:)

NaszL :); benimde tercihim bundan sonra uzun:) bikere denedim bitti:)

zeto ; canım en büyük rahatlamam bu zaten:) kullanışı çok kolay ve hoş duruyo:)

Clara Turbay dedi ki...

Great pictures for great ideas in this blog.
Please take some time to check out my blog.

http://paquetevistasbien.blogspot.com

BonBon dedi ki...

Bende kısa saçın havası başka diyenlerdenim canım gerçekten çok daha farklı duruyor belkide kısa saçlı bayan az olduğu için öyle geliyor bilemiyorum. Ama güle güle kullan saçlarını harika olmuş. Öperim!

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

binbir zorlukla uzattığım saçlarımın karışması nedeniyle kestirmek zorunda kaldım, 1aya kadar kaynak yaptırmayı hedefliyorum, o nedenle uzun saç diyorum (: ama sen güle güle kullan (:

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

Güzelsin ikiside yakışıyor hiç dert etme hatta cesaret et biraz daha kısalt madem kestirdin oh radikallik tam
Olsun hiccccccccc düşünme harikasin

STAY ON THE FASHION dedi ki...

bende kestirdim uzun saçlarımı omuzumda şimdi uzasın diye ne kullansam çabasındayım , ama çok rahatda bilemedim :) ama sana yakışmışşş ! değişiklik her zaman iyidir !

FidoLand dedi ki...

benim saçlarım uzun ama ben de kısa saçı çok seviyorum,hatta böyle çok kısa,sarı ve dik, teoman'ın papatya klibindeki kızın saçı gibi :) ama tabi o biraz cesaret istiyor :)
saçların güzel,zaten çok da çabuk uzuyorlar da ben senin kaş ve göz yapına hayran kaldım,o ne güzel kaşlardır öyle!!! maşallah :)

essu dedi ki...

canım bence ikisinin de havası yeri ayrı iyi yapmıssın zaten kök sende uzar tez zamanda :) birazda kısa sacın güzelliklerini sür :P

parfoj dedi ki...

gule gule kullan saclarini :) ben de cesaret edebilsem kestiricem de iste bi turlu olmuyor :D

Scissor Hands 81 dedi ki...

harika olmuş güle güle kullan saçlarını

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Clara Turbay ; thankss :)

BonBon; çok sağol canımın içi

böyle buyurdu melenk (: ; canım benim içinde uzun saç sanırım bundan sonra:)

Kokosss ;))) kelebek; ohohooooo okadar cesaretim yoook çok teşekkür ederim:)

STAY ON THE FASHION ; çok teşekkürleeer:)

FidoLand ; ay yoook öle saçı hayatta kadıramam:) çok teşekkür ederim güzel yorumunuza:)

essu; çok teşekkür ederim tatlım

parfoj; 1 kere dene hem içinde kalmaz bence

Scissor Hands 81 ; teşekkür ederim

Gizzy dedi ki...

ben saçlarım cok yıpranınca senin gibi radikal bir karar vermiştim ve o boy saçlarımı sevmiştim sonra uzasın diye hiç kestirmedim nerdeyse:)ama sana çok yakışmış tatlıydın iyice bi şeker olmuşsun bir de yaşını iyice ufak göstermiş sanki:)

 
©desing by Cansu ASLAN