20 Kasım 2011 Pazar

Pazar Köşesi




Öpüldünüzzzz 

9 yorum:

guzelgul dedi ki...

wow outfitler güzelmis :) aklima hemen bir iki outfit daha getirdi :Dtskler paylasim icin

http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

yesıl ve leoparlı kombınlere bayıldım gercekten superrrr

fashionisable dedi ki...

Yesil etekli kombin cok cici olmus cansucum guzel secim :) fashionisable.blogspot.com

SED dedi ki...

takılar vee en sondaki deri mont çokoşşş :)

BonBon dedi ki...

2. görsele bayıldım bayıldım!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Az evvel Marc J oxfordlarımla bir kombin yazdım ama bu lacivertleri görünce de öldüm kuzum

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

guzelgul; rica ederiiimm:)

Kokosss ;))) kelebek ; benimde favorim onlar:)

fashionisable; sağol tatlımmm şu buluşma işini yapalım artık:)

SED ; kesinlikleee:)

BonBon ; katılıyoruuum:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ ; hemmeeen bloguna ışınlanıyorum ozaman:)

Berna B. dedi ki...

ugur bocegı sana ugur getirsin BÖ'de basarılar

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

canım çok teşekkürler:) Amin inşallah!

 
©desing by Cansu ASLAN