17 Kasım 2011 Perşembe

Yellow Peplum Skirt



  Elime geçen kumaşların hiçbiri bu kumaş gibi beni büyülememişti:)
Kadife oluşu, rengi herşeyiyle çok hoşuma gitti. Kumaşın çok küçük olmasından dolayı trençkot hayalim suya düşse de son zamanlarda dikmeyi istediğim bi parça olan peplum etekte karar kıldım.
Siyah kadife bi kumaş düşünüyorken bu renk kısmet oldu:)
Bu model etekleri çok sevdim. Sanırım bu kış dolabımda bol bol eşlik edicekler bana:)
 
Saçlarıma hala alışamadım sanki:( Mezuniyete kadar uzasa ne güzel olur eski haline:)
 
Etek: Cns'design by CANSU ASLAN (ben diktim)
Yağmur Botu: FLO

Öpüldünüzzzz 

12 yorum:

:) dedi ki...

Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Kumaşın güzelliği burdan bile anlaşılıyor:) ayrıca rengine de bayıldım. bu eteğin dikimi nasıl ? bende de buna benzer kadife bir kumaş var da. neyse güle güle giy canım ..

Gizzy dedi ki...

bence iyi ki de bu renk olmuş sarı ile eteğin güzelliği daha bir ortaya çıkmış:)ellerine sağlık tatlım:)

SED dedi ki...

kesinliklle bu renk süper olmuşş bende dikince blogda paylaşırım mükemmel olmuş şekerimmmm :)

duju dedi ki...

çok şıksın, bence çok güzel olmuş.


http://dujufashion.blogspot.com/

eDda dedi ki...

TEK KELİMEYLE "BAYILDIM"! ELLERİNW SAĞLIK... BENCE YAPILIŞINI AYRINTILI OLARAK ANLATMALISIN =) ANLAT Kİ BİZDE BÖYLE GÜZEL BİR ETEK SAHİBESİ OLABİLELİM... =)

http://eddamy.blogspot.com

pride dedi ki...

Etek harika gözüküyor:) Ellerine sağlık şeker:)

Nazlı dedi ki...

Ne guzel tasarimlar! :) basarilar dilerim....

http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

bayılmakk bayılmaaakkk <3 kesinlikle yapılışını yayınlamalısın (:

guzelgul dedi ki...

ay cizmelerin cok tatliymis :)

http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

:) ; teşekkür ederim sınavlarım bitiğinde nası yaptığımla ilgili yazı oluşturmayı düşünüyorum

Gizzy ; canım benim çok sağol:)

SED ; teşekkür ederimm

duju ; çok teşekkür ederiim:)

eDda ; :)) teşekkürler yakında anlatmayı düşünüyorum

pride ; sağol tatlım çok teşekkür ederim

Nazlı ; teşekkür ederim satış bloguma bıraktığınız güzel yorumunuz için teşekkürler. Evet böyle bi planım var ama daha gerçeğe dönüştecek kimseyi bulamadım:)

böyle buyurdu melenk (: ; teşekkürler tatlım yayınlarsam haber veririm sana:)

guzelgul ; teşekkür ederiiim ne zorluklarla buldum ah bi bilsen:)

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

cansucum ellerıne saglık gercekten kotonun favorı etegının aynısını yapmıssın ve sarı gıymek kıs mevsımınde cesaret ıster ( ben ıs yerımde gıysem sanırım herkes ocu gormus gıbı bakar )

cecilia dedi ki...

sarıyla siyahı çok hoş bütünlemişsin ve o eteğin modelinden kotonda gördüm kırmızısını, sanırım alıcam çok güzel durmuş sende de :)

 
©desing by Cansu ASLAN