13 Aralık 2011 Salı

Bu sezon olmazsa olmazlar

Taytlar: Siyah artık yerini desenli ve renkli olanlara bırakıyor.
Kışın o soğuğuna inat sıcacık desenli taytlar bu sezon en favorilerimden.
Üzerine ister L- XL basic tshirtlerle salaş, ister payetli-şifon uzun bluzlarla chic,isterseniz de dantel tuniklerle romantik  bir hava katabilirsiniz.
*Yalniz rica ediyorum lütfen taytı pantolon gibi giyinmeyin. tayt vücudunuzu saran bir parçadır. üzerine kalçalarınızı örtecek bluzlar giyin.. diğer türlü inanın çok itici duruyor.
 Metalik-payetli etekler: İşte bunu seviyorum! diyerek başlamak istiyorum. :)
Metalik renkler içimi kıpır kıpır edenlerden. Hele birde payetlerle birleşince harika olabiliyor.
Günlük olarak tercih edilebilirliği biraz muamma olsada gece için mutlaka dolabınızda bulundurmalısınız.
 Ve kazaklar: Kazaklar hiç bu kadar sevilmemişti. 3 yıldır elimi sürmediğim kazaklarıma bu yıl ayrı bi özenle bakıyorum. Maxi-mini-midi her boy etekle uyum sağlıyorlar. hele birde etekler şifon olduğunda uyum süper olabiliyor.
Yıldız-kalp-puantiye desenleri 2011'in başından beri yükselişte.. Umarım uzun bir süre daha öyle kalır.
Örgü/Trikoyla bukadar yakışan başka desen yok çünkü..
 

Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

SED dedi ki...

taytlar konusunda sana katılıyorum şekerim çok güzel bir post olmuşş :)

eDda dedi ki...

Kazaklarımı bu sene yeniden sevmeye başladım =)


http://eddamy.blogspot.com

suhuba dedi ki...

Süperler. Hepsini alalımm...

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

SED ; teşekküleeer

eDda ; bende bendeeee:)

suhuba ; ahh keşkeee! şu paylaştıklarımın hepsi değil yarısına bile razıyım hele o eteklereeeee ahh ahh:)

 
©desing by Cansu ASLAN