9 Aralık 2011 Cuma

İlk denemem; Skinny Jean

Overlok makineme kavuştuktan sonra zor modellere daha çok elim gider oldu.
Benim için çok değerli koyu lacivert bi kumaşım vardı hatırlarsanız onu ilerde skinny dikmek için saklamıştım. 
2 gündür okulda ders aralarında kalıp çıkarmaya çalıştıktan sonra bugün eve gelip diktim.
Kalıbını kendim çıkardım. Hafif esnek olduğu için kullanımıda çok rahat oldu.
Kemer kısmını lastikli yaptım. böylece fermuar derdinden kurtuldum.

 Bu benim ilk pantolon denemem. 
Hele de skinny model olunca heyecanla yorumlarınızı bekliyorum


Öpüldünüzzzz 

30 yorum:

SWL dedi ki...

ee vallahi eline sağlık. süper olmuş.. mağazadakilerden hiç bi farkı yok...

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

bence oldukça başarılı, elinize sağlık:)

Ayse ((: dedi ki...

Waow bershkada gördüğüm pantolonlardan hiçbi farkı yoook! Çok yeteneklisin gerçekten =)



www.hergnyenikombin.blogspot.com

MODAVESAİRE dedi ki...

çok güzel olmş canm ben de siyah diktim hala ekleyemedim bloga... üzerine de giydiğinle tam parti kızı olmuşsun :)güle güle giy.

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

SWL ; çok teşekkür ederim :)

stileo-elvin odabaşı pekiyi; sağolun beğenmenize sevindim

Ayse ((: ; çooooook teşekkür ederiim:)

MODAVESAİRE ; burcucum beğenmene sevindim tatlım seninkini de merakla bekliyorum hemen giyin ekle:)

kendincee dedi ki...

Cidden çok başarılı, ellerine sağlık :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çok teşekkür ederim

SED dedi ki...

ayy bugün benimde tembelliğim tutmuş yazıları okumadım direk kıyafetlerini nereden aldığına bakayım dedim sonra bi baktım aaa Cansu Abla dikmiş bunuuu =)
ellerine sağlık vAllah hazır gibi olmuş gerçekten ilk olmasına rağmen kusursuz!..

TrendKolik dedi ki...

ellerne sağlık ne kadar güzel olmuş!
söylemesen kesinlikle hazır zannederdim!çok beğendim

http://trendkolik.blogspot.com/

Aysun dedi ki...

Dikişle ilgili heycanlarına bayılıyorum :)
Bence harika görünüyoorr :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

SED; okumamazlık yooook lütfeen:)
teşekkürler

TrendKolik ; bende beğenmene çok sevindiiim cnm :)

Aysun ; düşünceleriniz yorumlarınız hep heyecanlandırıyo beni:) teşekkür ederim çok:)

j.d. dedi ki...

Cansuuu, çok güzel olmuş!!Ben diktim demeseydin kesin aldın sanardım^^

adasehir dedi ki...

Cansu, ellerine emeğine sağlık gerçekten hazır gibi olmuş :) güle güle giy :)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

j.d. ; hehe:) sağol cnm

adasehir ; çok teşekkür ederim emek verdiğim şeylerin beğenilmesi kadar mutluluk verici bişey yok. çok sağolun

Ayshenur dedi ki...

ooo harika olmus vllaa daha ne olsun ben olsam dahada tayt-pant almam :)

zeys dedi ki...

Vay canina:) yetenek bu olsa gerek:) ellerine saglik:)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

fashionisable dedi ki...

çok güzel olmuş arkadaşım eline sağlık :D

sewda dedi ki...

çok hoş olmuş canım güle güle giy.buarada overlok makineni de güle güle kullan.dikişin olmazsa olmazı bence.

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Ayshenur; bende almaaam artık sanırım:)

zeys ; çok teşekkür ederim

fashionisable ; sağol kuzum:)

sewda ; evet kesinlikle eskiden boşuna uğraşıyomuşum inanılmaz rahatlık:)

designbyeda dedi ki...

canım çok güzel olmuş.pantolon dikmeyen biri olarak kalıbını kendin çıkarmana çok şaşırdım.anlatır mısın bir gün? kumaşlarıma yazık olacak diye kokumdan pantolon kesemiyorum.kalıplara güvenmiyorum çünkü..
üzerindeki simli bluza bittim ayrıca..

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

designbyeda ; canım benim kumaşım biraz esnekti 2 ön parçayı dar kestim. Arka 2yi önden 2 parmak daha geniş tuttum. esnek olduğu için bacaklarımı sardı böylelikle. paçayıda gittikçe daralttım. esnek olan bi kumaş al ölçülerinden 3cm bol dik giyip prova edip daralt ölçün boyunca.. kendim kumaş üzerinde çizdiğim için anca bukadar oldu ama eğer 36 bedensen kendi ölçülerimi verebilirim?

Ololi dedi ki...

Gayet de güzel olmuş bence. Tebrikler ve güle güle giy. Bu arada ben kaçırmışım galiba. Overlok makinen hangi marka ve memnun musun acaba? Bir değerlendirmesini yapabilirsen sevinirim. Şimdiden teşekkürler :)

designbyeda dedi ki...

cansu'cum kumaşın esnek olduğunu söylemişsin gözden kaçırmışım.anladım şimdi nasıl yaptığını :) teşekkür ederim

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Ololi ; teşekkür ederim. çok memnunum acme marka kullanıyorum ve benim beklentilerimi karşılıyor tavsiye ederim. Hediye olduğu için fiyatı konusunda bilgim yok ama mail atarsanız daha detaylı bilgi verebilirim..

designbyeda ; rica ederim canım. kolay gelsin

cerenim.com dedi ki...

yakismis

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çok teşekkür ederim

keskin makas dedi ki...

merhaba bloğunuzu tesadüfen keşfettim yaptığınız tüm işlerin hepsi birbirinden güzel böyle becerikli hanımlara bayılıyorum benimde diktiklerimi görmek isterseniz bloğuma beklerim

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

harıkasınnnn elleıne saglıık

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

keskin makas; teşekkür ederim

Kokosss ;))) kelebek ; sağol tatlım teşekkürler

sonsuz dekorasyon dedi ki...

cnm çk güzel görünüyor pantalon blogunu yeni keşfettim ellerine sağlık dikiş ayrı bir zevk ve keyif tabi birde beceri işi:)))

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

 
©desing by Cansu ASLAN