23 Aralık 2011 Cuma

Magic Leverag - Sihirli Bigudileriiim :)

Dün akşam uzuuun zaman önce verdiğim Ebay siparişim geldi.:)
Sevinçle hemen açıp Facebook adresimde an be an yaptıklarımı paylaştım. 
Detaylı anlatıma başlıyoruum.
Dün gece 11 gibi nemli saçıma sarıp uyudum ve sabah 9'da açtım.(çoook rahatsız uyudum! tavsiye etmiyorum . alışık değilseniz uyumayın. Gece sinirleip birkaçtanesini çıkarmışım)
3-4 saatte saçınız kuruduğu anda bukleler oluşmaya başlıyor.
Saçıma sprey kullanmadım. Keşke kullansaymışım çünkü istanbulda bugün şiddetli fırtına ve yağmur vardı.
Sabahtan akşama dışarıda olduğum için buklelerim bozuldu.(Fakat 1 tane buklem şans eseri hala beni terketmemiş:))
Saçı yıpratmadan ve zarar vermeden gayet doğal buklelere kavuşabiliyosunuz. Fakat uygularken özellikle saçın arkasında yardım alırsanız çok daha iyi olur. 
Pakedin içerisinde 18 adet var. benim saçıma(omuz hizzasında) 14 tane yetti. Çok ince tutamlar halinde sardım.

 Sabah okula giderken herşeyden (özellikle  havadan) habersiz bukleli saçlarım :)

Nasıl sarılır? Nasıl uygulanır? aşağıda ki videodan izleyebilirsiniz.

Sorularınız olursa mail atarak yada yorum bırakarak ulaşabilirsiniz..

Öpüldünüzzzz 

7 yorum:

guzelgul dedi ki...

aaaa canim güzel olmus ama bu baska neyle yapabilirisin biliyormusun ? :)) sanirim türkiyede alüminyum yaprağı diyorlar.Onlari ince ince sariyorsun sonra saclarina sariyorsun hepsini.Sanirim anlatimi biraz garip oldu ama :)) bununla ilgili bir post yapabilirim

Mein Blog/Blogum

guzelgul dedi ki...

Bu arada cekilisime beklerim

Mein Blog/Blogum

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

evet sanırım onu gazete kağıdıylada yapıyolar ama çok ince oluyor. bide benim saçımda güzel olmuyor öyle şeyler. Sünger bigudiyide kullanamıyorum. tutmuyo saçım:( bu bende tam puan aldı:)

RoseAngeL dedi ki...

Çok güzel olmuş.Kullanımı çok rahat ben gündüz sarıyorum öğlene kadar bekliyorum hemen tutuyor.Ben 2 paket aldım saçımı kalın sardığım halde ve saçım kısa olduğu halde 28 tane gitti.Paketlerde 18 tane vardı...

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

evet kullanımı çok kolay ve rahat. sadece uyunmuyo:(
Evet uzun saçlı olanların 2 paket almasında fayda var

YETENEK-SİZİN dedi ki...

gazete kağıdıyla yapılanlar gibi, gazete kağıdı oldukça uzun ömürlü oluyor ama oda uyurken rahatsız edici..

want more fashion dedi ki...

amaaaaaan süperlermis !!
gerci benim saclarim kivircik biliyosun.. ama yine de cok pratik bisiymis bu ! =)

 
©desing by Cansu ASLAN