4.12.2011

Pazar Köşesi

Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

Betulove dedi ki...

Şu ince çorapları çok beğeniyorum ama istanbulun bu soğuğunda giyilmiiyor. Bir de bordo çorabı çok sevdim. Ayrıca son iki eteğe de bayıldım :)) Yok yok hepsi birbirinden güzel. Ellerine sağlık

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

:)) teşekkürler..

berry dedi ki...

Ben şu bebe yakalı elbiseye ve bordo ceketli kombine bayıldım. Çok güzeller.Bende bu soğukta o ince çorapları nasıl giyebiliyorlar şaşırıyorum doğrusu ama tebrikler :))Sizinde elinize sağlık

guzelgul dedi ki...

benim favorilerim 2.7. ve 8. :)

Mein Blog/Blogum

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

tütü lü kombine bayılmaca (:

Sara dedi ki...

So many beautiful people and so nicely dressed, I especially like the style of the second girl, very feminine, love it! You have a lovely blog and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!
Also make sure and check out my blog for a chance to win a spectacular party dress

Pop Culture&Fashion Magic

 
©desing by Cansu ASLAN