23.12.2011

Saç renklerim; {Koleston - Garnier}

Saçımın renkleriyle oynamayı seviyorum.. Hep doğal tonlarda tercih ediyorum.
Saçlarını boyamak isteyenlere bir tavsiye vermem gerekirse Koleston genellikle koyu oluyor ve leke bırakıyor. 
Garnier sıvı olduğundan kolay uygulanıyor ve tende leke bırakmıyor..
Yarın Garnier 8/0 denemeyi düşünüyorum. Sanırım sizlere tavsiye edeceğim marka belli bu cümlemden:)
Bunun dışında Palette çok kullandım fakat fotoğraflarımı bulamadım. Palette'yi de sevmiştim ama yıkandıkça bakır tonlarına dönmüştü dore kumral saçım.. Bu yüzden onunlada aşkımız kısa sürdü:)
Haydi başlayalım;


Koleston 7/0 Kumral:

 
Koleston 8/0 Açık kumral


  
Garnier {Koyu sarı + Kumral karışımı}
 

 Koleston Karamel kumral 




Öpüldünüzzzz 

5 yorum:

CREATIVE MIND dedi ki...

Hi Sweety,
the hair color seems perfect :) looking nice
all the best my friend *{*

SED dedi ki...

kesinlikle 3. fotdaki çok yakışmış tatlım hep bu tonları kullan bence :)

designbyeda dedi ki...

koyu sarı ve kumral karışımı harika olmuş bayıldım ışıl ışıl..dore bakır yapmak istiyorum ben de bakalım cesaret nezaman gelecek :)

luzu dedi ki...

Kolestonla boyadım dün 7/0 kumral rengine.Saçlarımın rengini çok beğendim ama alnıma boyalar bulaşmış çıkaramadım.Bi de kumral yazdığı halde bayağı koyu bir renk oldu.İyi ki koyu kumralını almamışım...

want more fashion dedi ki...

su koyu renkte cok güzelmis ben sevdim ! =)

 
©desing by Cansu ASLAN