21 Aralık 2011 Çarşamba

WishList 2012

Çiftli yıllar bana iyi-kötü hayatımda radikal değişimler , Tekli yıllarsa iş-okul konusunda geleceğimle ilgili kararlar getiriyor.. 2012'ye girdiğimize göreeee hayatımda birçok şey değişecek sanırım. 
Umarım hiiç kötü şey olmaz..
Şimdi gelelim benim dileklerime;
 Deri Ceket: Tamamı deri ve fermuardan oluşan siyah mini bir ceket. hele bide içi leopar bulursam offf)
Flare Jean: Tam bedenime oturan ve dar bir jean.
Gümüş yada Dore bir clutch: Aslında siyahına da ihtiyacım var fakat bu rengi çok daha istiyorum
Ugg: Beyaz değil. krem istiyorum.. fakat istediğim rengi sadece yurt dışında gördüm. Türkiye de kırık beyazı var kremi yok. Fotoğrafta ki renkten biraz daha koyu istediğim. Tam krem rengi.. Artık bulayım yazdan beri araştırıyorum:(
Kürklü Ankle bot: Kahve kocaman tüylü bir bot istiyorum. Trendyolda bugün tam istediğim modeli gördüm fakat istediğim rengi yoktu.
Kendime ait Veteriner Kliniği: Bu yıl Allahın izniyle mezun olacağım inşallah. Büyük ihtimalle hemen bir klinik açamam ama gerekli pratikliği edindikten sonra böyle bir klinik istiyorum
Nissan Micra: Büyük ikramiye bile çıksa ilk hangi arabayı alırsın deseler tek tercihim bu araba! :) Yani trilyonum olsa da değişemiyorum bu arabayı başkasına. ne mini cooper,ne ferrari hiiiiç böyle bi hayalim yok. çok mütevaziyim:)

Tabi yeni yılda ilk önce Ailem ve tüm sevdiklerimin huzurlu,mutlu,sağlıklı olmasını diliyorum..
Kız kardeşim, Sevgilim ve ben başta olmak üzere son sınıfta olan tüüüüüüm herkese başarıyla mezun olup güzel bir iş diliyorum..
Veee birbirinden değerli 1160 izleyicimin hepsine sonsuz teşekür edip bir 1160 izleyici daha istiyorum:)
Milli piyango için hiiiiç yorum yapmıyorum(Teyzişkom burayı dikkatlice oku!) :)

Sizin 2012'den en çok istediğiniz şey ne?

Öpüldünüzzzz 

4 yorum:

SED dedi ki...

tatlım benim dilerim bu yıl bütün dilediklerin gerçekleşsin.. :)

fashion meets art dedi ki...

Hello, can I invite you to my giveaway?

You can win Chanel polish and a golden Asos steel necklace.
Lovely Greets
Maren Anita


Please have a look at my Holiday GIVEAWAY:

CHANEL POLISH and ASOS NECKLACE

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

owww cabriosu harikaymış yahu, bendede cabrio araba manyaklığı var, peugeot bakıyorum bütçeme anca o uyuyuyor (: bir klinik açarsan kanımca senden çok ben sevinicem, çığlık çığlığa sevinicem hatta D: evrene bunun için mesaj yollıycam (:

ben 2012 den sadece sağlık istiyorum, çok klişe belki ama sırf o olsun (: 2007 sonunda öyle bir hastalandımki 2008e kan kanseri başlangıcı teşhisiyle girdim, şükür itp denilen ağır bir kan hastalığıymış sadece.. 2009 yılında babama kanser teşhisi koyuldu, nişanlıma mide kanseri teşhisi koyuldu ki nişanlımın tahlil sonuçlarını karıştırmış güzide doktorlar!! 2010 yılının 19 mayısında köpüş oğlum kırpıkım melek oldu :( 2011 de doğum günüm olan 11ocak ertesi günü 12 ocakta babacığımı kanserin beynine sıçraması sonucu kaybettim, uzun lafın kısası sağlıkk sağlıkk hepimize sağlıkkk...

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

SED ; çoook teşekkürleer

fashion meets art ; thankssss

Melekcim aaa geçmiş olsun ve başın sağolsun tatlım:( herşeyin başı sağlık kesinlikle haklısın..

 
©desing by Cansu ASLAN