26 Aralık 2011 Pazartesi

Yılbaşında ne giysem? Ne taksam?

2012'ye sayılı günler kala hepimizi acaba ne giysem telaşı sardı.
Ben tercihimi Siyahtan yana kullanıcam bu yıl. Kendime özel tasarlayıp diktiğim taşlı tek kollu kısa mini bir elbise..Sizler daha görmediniz. Yılbaşında fotolarını bol bol çekip eklerim:)

Bu yıl boool sim ve payetli modelleri içeren elbiseler var ve kesinlikle yeni yıl çoşkusunu en iyi taşıyan onlar.
Her rengini seçebilme şansınız var. Üstelik extra aksesuara da ihtiyaç duymazsınız.:)


Kırmızı yılbaşı partilerini canlandıran bir renk olduğu için gerek kıyafet gerekse aksesuarda mutlaka üzerinizde taşımanız gereken bir renk.  Elbise tercih ettiğinizde tüm dikkatleri üzerinize çekeceksiniz. Hazırlıklı olun!:)

Her zaman şık ve asil modeller istiyorsanız tercihiniz siyah olmalı. Küçük kesim hileleriyle 2-3 beden ince görünmeniz mümkün. üstelik her türlü ten rengine uyum sağlamasıda en büyük avantajı:)

Renkli giyinmek isteyen bayanlar için kış renkleri çok güzel modellerle karşımızda bu yıl..
Eğer renkli kumaş bulabilseydim bu yıl tercihim saks mavisi(alt solda) volanlı bir elbise olacaktı..
Yeşillerde çook güzel durmuyor muu? :)
Kıyafetiniz sade ise ayakkabılarıla bunu mutlaka canlandırmalısınız. bir çok seçenek mevcut.
Yılbaşı coşkusuyla hoplayıp zıplarken ayaklarımız sinyal vermeye başlayabilir. bu nedenle şimdiden ayakkabınızı alın ve ayağınızda deneyin..
Arabayla gitmeyi planlıyorsanız bagajınıza mini topuklu bir ayakkabınızı saklayabilirsiniz. Kurtarıcınız olabilir:)
Çanta ve aksesuarlarınızda yılbaşı renklerini sakın eksik etmeyin. Kırmızı insana enerji ve güzen veren bir renk. Bileklik-şapka gibi ufak ayrıntılarla dahi olsa mutlaka yanınızda bulundurun

Ve tabi son olarak  yanınızdan BOLSAĞLIK, BOL MUTLULUK, BOL HUZUR ve BOL GÜLÜCÜK hiiiiç eksik olmasın!

Şimdiden Mutlu YILLAR!

Öpüldünüzzzz 

6 yorum:

*ssdesignbutik dedi ki...

şu siyah elbiselere çook bayıldım :)

seda dedi ki...

Mortaki.com 'da muhteşem takılar var! bakılmalı:)

duju dedi ki...

hepsi çok güzel ve ışıl ışıl... ayırt etmek gerçekten çok zor :) hepsinden dolabımda isterdim ....


http://dujufashion.blogspot.com/

Bir Alışverişkoliğin İtirafları dedi ki...

Şöyle pırıltılı bir ayakkabı isterdım ben de yılbaşı gecesı için..

Bu arada NR 39 ayakkabı hediyesi için blogumda çekilişe beklerim:)

http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

*ssdesignbutik ; evet canım gerçekten çok güzeller:)

seda ; bakıyorum hemen

duju ; dimiiii :)

Bir Alışverişkoliğin İtirafları ; ben hepsinden isterdim sanırım:)

sema dedi ki...

ne kadar güzel şeyler var bloğunda :)

dikiş dikme gibi bir yeteneğin olduğu için çok şanslısın..

 
©desing by Cansu ASLAN