21.01.2012

Bloggerlar & Çantaları! :)

Günaydın! :)
Herkese kucak dolusu teşekkür ve öpücüklerimi yolluyorum..
Bissürü mail yolladınız etkinliğime katılabilmek için bu beni çok çok mutlu etti:)
Hadi bu Cumartesi sabahında bloggerlar ve en sevdiği çantalarına bir göz atalım:)

Çantamı neden seviyorum?

Çünkü bu çanta ufacık tefecik içi dolu turşucuk bir çanta. Küçük görünmesine rağmen içine dünyaları (en azından benim dünyamı) alabiliyor. Rengi itibariyle hemen her kıyafetime, modeli itibariyle de hemen her duruma uyuyor. Bir çantadan daha ne beklerim? :)


Sevgili Burcu'nun çantaları:
Beyaz olani cok sık kullanamiyorum ama goruntusu cok hosuma gidiyor.dekor niyetine kullanasim var :)
Kirmiziyi Amerika'dan almistim siyahla cok şık kombinleniyor uzerindeki simge, Amerika'da baris isareti anlaminda cok kullaniliyor.


Canım Bonbonumun çantası:
 En en sevdiğim  ve en sık taktığım çantam Fred Perry beyaz çantam. Günlük hayatta daha çok spor giyindiğim ve okula gittiğim için elim hep bu fonksiyonel çantaya gidiyor :)


Sevgili Selinin çantası;

Tek bir çantamla katılmak istedim çünkü onu çook seviyorum.


Sevgili Ezgi'nin çantası:



Bu çantamı çok seviyorum, kayınvalidem geçen sene ki doğum günümde sürpriz yapıp kargoyla yollamıştı , o yüzden yeri de büyük:)


Sevgili İrem'in çantaları;



2.5 yıl önce Hesionka'dan aldıgım mor otantik clutchımı cok
severek kullanıyorum.diğer günlük kullanılan ve malesefherseyin birbirinne
benzediği bu piyasada otantik clutchım benzeri kimselerde yok:)
Bu aralar en sevdiğim diğer bir çantaysa henüz hiç kullanamasam da kendi yaptırdıgım payetli çanta.

İlki Vespa & Adidas işbirliğinden. Deli bir Vespa hayranıyım, spor giyimde de favorim Adidas'tır, sonucu kaçınılmaz olarak favorim oldu. Minik bir anı: Bir keresinde metroda bir erkekte de aynı çanta vardı, pişti olduk kısacası :D Bir erkekle ilk piştim böyle gerçekleşmişti, son da olmadı ama..
Kalpli olan H&M'den, yeni sayılır aslında. Bu çantayı taktığım günlerde kim görse bayılıyor :) Şimdilik yanıma küçük çanta almam gerekirse elim ilk buna gidiyor.


Sevgili Cupcake Hayatlar'ın çantaları:
Prada multistriped clutchi seviyorum cunku uzerindeki renkler bana Cupcake`leri hatirlatiyor. Hem rahat spor kiyafetlerle, hem de gece cikarken kullanabildigim bir canta.
Coach cantanin rengini gorur gormez bu canta benim olmali dedim. Sonra zaten saten kumasa dokununca bir daha birakamadim elimden;)


Geçtiğimiz sene  hiç aklımda yokken beymende dolanırken kalbimi çalmıştı .İlk görüşte aşktı .O günden beri aşk yaşıyoruz :) Başkalarınında kalbini çalmaya çalışıyorrr ama izin vermiyorum :)


İşte bu kadaaaaarrr!
Tekrar tüm katılan ve katılmayı düşünen takipçilerime, Sıkılmadan bu satırları okuyan sizlere ve sıcacık yorum bırakan herkese çok çok teşekkür ediyorum:)

Öpüldünüzzzz 

8 yorum:

Elidaa dedi ki...

Çok eğlenceli bir yazı olmuş,ellerinize sağlık teşekkürrrr ederizzz :)



http://aelidaa.blogspot.com/

chfashiontrend dedi ki...

hoş bir post cidden hiç sıkılmadan baktım..ezgi ve iremin çantalarını beğendim bu arada ..sevgiler

What's Next dedi ki...

harika olmuş bu yazı, ellerine sağlık cidden :) ben de İrem'in çantalarına bayıldımm :)

edankb.blogspot.com

tubitos dedi ki...

Hepsinicok begendim harika bi post olmus hangisini favori seccegimi sasirdim devamida gelsin bu postun :-)

SED dedi ki...

tatlım yaa şimdi gönderebilir miyim?? :(( hepsi çok güzel içim gitti vAllahi=)

GoNcha GoNcha dedi ki...

cok Cupcake olmus bu yazi;) hem kendimin gem de blogger arkadaslarin favori cantalarini bir arada gormek cok hos. bence de devami gelmeli bu yazinin. bloggerlarin en sevdigi ayakkabilarla ilgili bir yazi olabilir mesela;)

irem dedi ki...

gerçekten çok güzel bir post olmuş ;) beni de dahil etmene çok memnun oldum, çok teşekkürler canım =)

BonBon dedi ki...

Ben ayakkabıdan çok çanta delisiyim bu postların devamını bekliyoruuuum sabırsızlıkla!

 
©desing by Cansu ASLAN