16 Ocak 2012 Pazartesi

{Diktim & Giydim} Çiçekli volanlı Etek ve BEN..




 Sizlere burda gösterdiğim eteğimi diktikten sonra dolabıma kaldırmıştım.
Bi anlık hevesle yapıp çoğu şeyi giymeden dolabımda bekletiyorum nedense. 
İstanbulda kar soğuğu hakim olduğundan kat kat çorap giymeyi göze alıp genede giydim bu eteğimi. 
Eldivenimin birini makineyi çantamdan çıkarmak için çıkarmıştım buz gibi soğukta aceleyle poz verince cebimde unutmuşum tek elim eldivenli kalmış.:)

Bu arada yüzümü ilk defa gizlemiyorum.
neden bilmiyorum ama bugünlük içimden böyle geldi nedense:)

Öpüldünüzzzz 

12 yorum:

cecilia dedi ki...

cnmcım çok şekermişsin gerçekten tahmin ettiğim gibi içinin güzelliği yüzüne vurmuş derler ya aynen öyle :) yine çok güzel bir etek dikmişsin çok yakışmış tatlım ;)

SED dedi ki...

bir elin eldivensiz ama bu sayede renkli ojelerini gördük kuzummm :) ben de çok şaşırdım bu fıstık nazardan da mı kormuyor, yüzünü gizlemiyor? ddim.. çok güzel olmuşsun Cansu ablacım bana çok ilham veriyorsun tavsiye ettiğin şu artesin mini dikiş makinelerinden alınca çoook şey dikicem blogumda da ilham kaynağım olarak yer alacaksııınn .. ;)

suhuba dedi ki...

Üzerinde çok başka durmuş. Çok şık olmuş...

böyle buyurdu melenk (: dedi ki...

bu yüz gizlenmemeli zaten (: etek şahane olmuş (: iyi günlerde giy (: yakandakine ayrı bi bayıldım *,*

guzelgul dedi ki...

cok güzel uydurmussun herseyi canim

Mein Blog/Blogum

darkolivee dedi ki...

çok güzel olmuş, cansu kuşum bu sinbo makinadan alsam mı , kaç gündür ne alacağımı şaşırdım, bir sürü marka var, ev kullanımı için fakat servis olarak sinboda sorun yaşamam sanırım sen ne dersin, tavsiye edermisin bana...birde sen nerden aldın, bikaç siteye baktım yoktu...

bana bi haber et kuzum bee

darkolivee@gmail.com

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

ay ne güzel yorumlar bunlar <3 çoook çokk teşekkür ediyorum herbirinize:)
çok mutlu oldum:))

darkolivee; ben sinboyla mutluyum tavsiye ederim cnm 2 yıl garantisi var evden alıp eve teslim ediolar.. hepsiburadadan almıştım fiyatını hatırlamıyorum ama indirimdeydi aldığımda..

designbyeda dedi ki...

ayy tahminimden daha da tatlıymışsın.maşallah nasıl pozitifsin..Allah hep güldürsün.bence hiç saklama artık kendini..etek çok şık ayrıca.senin gibi ben de bir heves dikip dolabın derinliklerine kaldırıyorum hep :)

j.d. dedi ki...

Kuzumm maşallah maşallah diyeyim önce ^^Ne güzel yakışmış eteğin, daha çok giy bence ;))

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

kızlar çok çok teşekkür ederiiiim :))

chfashiontrend dedi ki...

etek çok tatlııı...sevgiler

esra dedi ki...

güzelmişsiniz maşallah :) yetenekli olduğunuzu biliyorduk zaten, etek çok şirin )

 
©desing by Cansu ASLAN