21.01.2012

Diktim &Giydim {Pembe Mini Ceket- Siyah Skinny pantolon}


Dün benim için çok yoğun geçti twitter'dan takip edenler bilir. Sabahın köründe kalkıp tee avrupa yakasının bir ucundan kadıköye gittim arkasından ağır bir diş operasyonu geçirdim. 2 implant taktırdım.. Elimdeki kumaş poşetlerinin ağır olmasına mı üzülsem yoksa elimde buz paketiyle dişimin ağrısına mı bilemeden iğnelerimi vurdurup doğruca eve geldim..
Kadıköyden çok uygun fiyata dünya kadar şey aldım. {bu pantolonumun kumaşı 1TL'ydi}
Eve gelir gelmez hepsini makineye atıp yıkadım sonrada kurutup hemen kestim biçtim.. biter bitmez sizlerle paylaşmak istedim:)

 Ceketim bu hafta diktiklerimden burdan daha detaylı görebilirsiniz..

Skinny: Cns'design by Cansu ASLAN
Mini ceket: Cns'design by Cansu ASLAN
 
Nasıl olmuşlar?:) 

Öpüldünüzzzz 

10 yorum:

CREATIVE MIND dedi ki...

Hello Lovely!
You are an amazing skilled girl, you have stitched the jacket very well & pink color is always Sweet for girls *(*

Ohh,thanks for wishing me on my birthday! Love you honey :)

SED dedi ki...

wayy ellerine sağlık fıstığımmm pantolon şahane olmuş!! bizlerle paylaş lütfen kalıbınıı ;)
bloguma da beklerim; sedindunyasi.blogspot.com
Sevgiler, Seda. :)

designbyeda dedi ki...

şahane olmuşlar..ceketi geçen postta da farkettim, üzerinde çok güzel duruyor.omuzları muntazam çok beğendim güle güle giy canım

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çoooook teşekkür ederim hepinize:) khadijia; thanks a lot:)

BonBon dedi ki...

bööyle müthiş olmuş!

j.d. dedi ki...

Seni becerikli seni ^^ Çok güzel olmuş :)

hera dedi ki...

iş bilmek böle bişey olsa gerek :) Çok tatlı olmuşsun, ceketi ayrıca sevdim, üzerine cuk diye oturmuşlar :)

chfashiontrend dedi ki...

çok şirin bir ceket ..hepsi güzel olmuş tatlım ..sevgiler

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

çooook teşekkür ederim hepinizee:)

ayyüce dedi ki...

ceket de pontolon da çok hoş olmuş ve çok yakışmış ellerinize sağlık

 
©desing by Cansu ASLAN