8 Ocak 2012 Pazar

Diy; Kına Mendillerinden Payetli Çanta yapımı { DIY Sequin Clutch }


Bildiğiniz gibi dore payet kumaş bulmak için epey çaba sarfettim ama bulamadım. Siyah-gümüş ağırlıklı renkler vardı onlarda kurdele şeklindeydi..
Eee yaratıcılık denen şey kullanarak kuzenimin-dayımın ve birçok düğün/kına gecesi/nişanından kalan annemin hatıra olarak sakladığı mendiller içerisinden uyumlu 2 taneyi alarak serüvenime başladım:)

Malzemeler:

2 Adet Kına Mendili
Astar için aynı ölçülerde kumaş
Fermuar




Yapılışı:
Önce 2 Mendilin ortasına fermuarı dikip daha sonra yan ve alt dikişlerini kapatın. Çantanız bu haliyle kullanılabilir fakat uzun ömürlü olması için astarlamanız şart..
Aynı şekilde astarın yan ve arka dikişlerini kapattıktan sonra, Temiz kısmı(dikişsiz) içeride kalacak şekilde çantanızı astarlayın..
Ben astar işlemini elimle yaptım. Makine kullanmadım..

İşte bukadar Basit!
Kına Mendilleriniz çok şık bi çanta oldu:)


Öpüldünüzzzz 

16 yorum:

SvGLove dedi ki...

Ay bu super bir fikir Cansu!
Bi kere kolay bulunan bisi bu mendiller, her evde vardir:P
Evde yoksa bile pahali bir sey degil! Renk renk ustelik;) Yapimi da kolay!
Ellerine saglik, Turkiye'ye gittigimde deneyecegim;)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

SvGLove; beğenmene çok sevindim tatlımmm:) kumaşı arayıpta bulamayanlar böle idare edecek artık :) kolay gelsin şimdiden:)

darkolivee dedi ki...

çok güzel olmuş tatlım, ışıl ışıl ışıldayalım :))
bende daha dün akşam deri bi clutch yaptım, makinam yok elimde diktim, daha fermmuar dikilecek, bitince koyucam bloğuma...

ellerine sağlık...

sevgiler...

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok hoş olmus içine kalın bir astar konulursa daha sert durabilir taşınırken, güle güle kullan =)

http://rainbowgatherer.blogpot.com

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

darkolivee ; sakın üşenme! ben hep sonraya bıraktığım şeyleri çöpe attım bugüne kadar. hemen bitir bence hiiiç erteleme:) Merakla bekliyorum tatlım nası olcağnı:)

Rainbow Gatherer ; Evet aslında ozaman tutması daha kolay olur ama böylesini de çok sevdim:) Diğer çantalarda tercih etmem fakat payette bu duruş hoş oluyor

berry dedi ki...

çok güzel bir fikir verdin bizlere teşekkürler. Bu arada çantan çok göz alıcı duruyor.güle güle kullanman dileğiyle :))

İrem dedi ki...

harika olmuuuş! :)süper bir fikir cansuu:)

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

berry ; Rica ederiiim beğenmenize sevindim:) teşekkürler

İrem ; Teşekkürleer:)

Rogerio Rinaldi dedi ki...

We love your blog is wonderful and will always be here giving all the news.
Super Glorinha kisses.
http://sbrincos.blogspot.com

♥ Heels Are My Drugs ♥ dedi ki...

canım cansucum ellerine sağlık! herkesin evinde en az 2 renk bulunan bu mendilleri hayata geçiriş biçimin harika olmuş!:)

Bugün ben de payetli kumaşlarımı aldım akşam projeler beni bekler:)

bikaç güne blogda paylaşırım sonuçları :)


muck!

Gaby de Modacapital dedi ki...

Love your handbag! is amazing! :)
Kisses!

Fashion design by CnS {Cns'design} dedi ki...

Rogerio Rinaldi; heey thank youu:) I'm so happy when you like my post & my blog:)

♥ Heels Are My Drugs ♥; teşekkürler tatlımm merakla bekliyorum sonucunu:)

Gaby de Modacapital ; thanksss i loved to leopard coat yesterday :)

sky8 dedi ki...

Çok güzel bir siteniz var, hazırlayanların ellerine sağlık. Benim internette dolaşırken bulduğum http://www.tabloal.com diye bir site var, sizlerle paylaşmak istedim :)

** ZEL ** dedi ki...

Çok cici,çok şık olmuş :)
Ben çok sevdim bu blogu :)
Takipteyim,seninleyim :)

zezee dedi ki...

harikasin(: ba-yil-dim

Başak dedi ki...

Kına mendillerinden çanta yapmak çok iyi fikir. Şık ve gözalıcı olmuş. Tebrikler.

 
©desing by Cansu ASLAN